http://www.ipress.ge/new/21704-2015-tsels-...-128it-gaizarda"საწვავის კატეგორიების მიხედვით 2015 წელს საქართველოში ბენზინის საწვავის იმპორტმა შეადგინა: A-91 რეგულარი მარკის ბენზინი - 297,3 ათასი ტონა ანუ 67,4%; A-95 პრემიუმი მარკის ბენზინი - 134,2 ათასი ტონა ანუ 30,4%, A-98 სუპერი მარკის ბენზინი - 9,5 ათასი ტონა ანუ 2,2%. ხოლო დიზელის საწვავის იმპორტმა შეადგინა: 50PPM (ევრო დიზელი) - 251,3 ათასი ტონა ანუ 42,2%, L-62 დიზელის საწვავი - 342,3 ათასი ტონა ანუ 57,5%, DT - 1,5 ათასი ტონა ანუ 0,3%.
ქვეყნების მიხედვით 2015 წელს ბენზინისა და დიზელის საწვავის იმპორტის ყველაზე დიდი მოცულობა განხორციელდა რუმინეთიდან - 321,7 ათასი ტონა, რაც მთელი იმპორტის 31,0%-ს შეადგენს. შემდეგ მოდიან: აზერბაიჯანი - 255,4 ათასი ტონა - 24,6%; ბულგარეთი - 178,5 ათასი ტონა - 17,2%; რუსეთი - 101,8 ათასი - 9,8%, თურქმენეთი - 5,7 ათასი ტონა - 8,3%, საბერძნეთი - 84,6 ათასი ტონა - 8,2%; ისრაელი - 8,0 ათასი ტონა ანუ 0,8% და სხვ.
ამდენ რუსულ ბენზინს ვინ ყიდის? სავარაუდოდ ლუკოილი. აზერბაიჯანიდან ცხადია სოკარს შემოაქვს.
რუმინეთი, ბულგარეთი ვისოლის იქნება, შეიძლება ცოტა რომპეტროლისაც. ისრაელიდან რაცაა გალფის დიზელია.
ბერძნულს რომ გაიძახიან საბერძნეთიდან იმდენად ცოტაა იმპორტი რომ აშკარად იტყუებიან, ან კალონკებზე თავადაც გონზე ა არიან რას ყიდიან.
საინტერესოა ზუსტი მონაცემების მოპ[ოვება თუ შეიძლება ვის საიდან და რამდენი შემოაქვს. მომხმარებელმა უნდა იცოდეს სადაურ ბენზინს ყიდულობს, მაგრამ უმრავლესობას სამწუხაროდ ჰკიდია. რატომაც ჰკიდია კიდევ, ცალკეა სალაპარაკო.
This post has been edited by Gale on 18 Feb 2016, 09:20