#44232538 · 4 Apr 2015, 23:56 · · პროფილი · პირადი მიმოწერა · ჩატი
არავის არ ეგონოს რო რაიმე ინტერესი მაქ ან ვიცავ მე მაგათ. მარა ერთ მაგალითს მოვიყვან. ყველას კარგად იყოს და ჯანდაბას მე ავფეთქდე გინდა საცობში, გინდა სიარულის დროს თბილისში ან გინდა ტრასაზე რითია სხვა დაზღვეული სხვა მძღოლი რო ალმოკიდებული მანქანით არ დავეჯახები ან იმასაც არ ავაფეთქებ საცობში დგომის დროს. სცენარის განვითარება კიდევ შემიძლია მარა ესეც საკმარისი მაგალითია მემგონი ))
გაზავშიკები ვითომ გაზის ჩაყენების შემდგომ რო ამოწმებენ აპარატურას და 60-ლარს ითხოვენ რაღაც ნაკლეიკაში და ფარატინა დაქსეროქსებულ ფურცელში აი მაგაზე უნდა ამოიღოს ყველამ ხმა. რაში იხდით ხალხო მაგ 60-ლარს აბა ვინმემ მიპასუხეთ. პატრულმა რო არ დაწეროს ჯარიმა თუ თქვენი სიცოცხლე რო დააზღვიოთ? 3-წელია გაზით დავდივარ. ერთხელ გადავყარე ფული მაგ ქაღალდში და ეგეც ვინანე. პატრულს თქვენი დაჯარიმება რო უნდოდეთ გაზის კალონკებთან მოაწყობდნენ რეიდს.
ჩემი აზრით როგორც ყველა ნორმალურ ქვეყანაში უნდა მოწმდებოდეს ყველა ავტომობილი თუნდაც წელიწადში ერთხელ. ყველა ნორმალური, ჭკუათმყოფელი ადამიანი თვეში ერთხელ მაინც ამოწმებს მანქანას. 10-ლარის ამბავია ხელოსანს რო შეამოწმებინო ხადავოი, მატორის ზეთი დონე, ანტიფრიზის დონე და ა.შ. მე ამ ყველაფერს თავად ვამოწმებ. გაკეთებითაც თავად ვაკეთებ მე ჩემსავე მანქანას იმიტო რო არ ვენდობი თვითმარქვია ხელოსნებს.
აქ ჩვენი დავით არაფერი შეიცვლება მაინც. აზრი...
|