+ამას ყველა მოდელი რომელიც მოდის მარკირებით როგორც მახსოვს M272-თუ რაღაც მასე ბალანსირის პრობლემა აქვთ, პლიუს ამას შემშვებ კოლეკტორში ფრთები უტყდებათ პლასმასების

და ყველაზე გამძლე და რესურსიანი ძრავა მერსებში 6-ცილინდრიანის არის როგორც მახსოვს M113-112-ტი, გლაზასტიზე როა 3.2-იანი, მარა პაწუა გადახურება და ეგრევე კარგად მეყოლე.
M272

M113

VQ35DE

ხოლო G35-ტი ძრავაას აქვს რესურსი 500-ათასი ნორმალურ ექსპლუატაციასი. , ქარხნიდანვე უყენია კოვანნი კალენვალი შატუნები და პორშინი მაღალი ხარისხის რკინისგან არის უფრო სწორედ ზედა ფენა,
მაგარი გამძლე და მსერავი ძრავაა თავის კუბატურებში, უდიდესი მინუსი აქ მხოლოდ ის რო, კატალიზატორები სუსტი უყენია და ცუდ ბენინზე მალე იჩხირება და აბრატნი გაზები შეიძლება დააბრუნოს ძრავაში
და ცილინდრინს კედლებს აფუჭებს და სტუკამდეც მიიყვანს ბევრი შემთხვევაა, ხშირი შემთხვევაა VQ35DE-სი ეგ კატალიზატორია და გაგრილების სისტემა, ხშირად უნდა ჩახედო ანტიფრიზი ასია და რადიატორი რო არ იყოს გაბიდნული
და შლანგები არ აპარებდეს, დანარჩენ საკითხში იდეალურია

პრობლემის მოხსნა უადვილესია კატალიზატორების გაუქმება და წყლის სისტემას მიხედავ და ვეჩნი ძრავაა.
და ამ მოდელის განახლებული ვარიანტი გახლავთ VQ35HR რომელიც სრიულად ახალი ძრავაა ყველანაირად, გაუმჯობესებული და დახვეწილი შეცდომებით წინა თაობასგან შედარებით< 2 დროსელიანი უფრო მაღალ კომპრესიაზე
ატსეჩკის ზონა გაიზარდა 8000-დე წინას 7000-დე ქონა, ცხენი 315-ტს აღწევს, დგას ახალ მოდელებში V36-ში (მალე ვიგრიალებ მეც მაგაზე

)
This post has been edited by ///M-POWER on 1 May 2015, 20:38