KR@ZANAიმ მეორე E55 ძრავი დაშლილია და აწყობილია თავიდან. მაგ E55 სხვა პროგი უწერია მე სხვა ? არ ვართ ერთნაირი მოდიფიკაციებით საქმეც მაგაშია. შაკომაც დაგიწერა იმ E55 ძრავთან დაკავშირებით
რაც შეეხება სულავას მანქანას. ძალიან მაგარ ხოდზეა და მაგრად დადის რათ უნდა მაგას ბევრი საუბარი. უბრალოდ ერთ ღამეში ასე მოიხოდოს მანქანა გასაკვირია მეტი არაფერი. მე იქ რომ წავედი და დავდექი და ხმა რომ არ ამომიღია იმას კი არ ნიშნავს რომ ჩემ მანქანას პრობლემები არ ააქვს, პროსტა როცა დგები და გაგასწრებენ აღარ უნდა აბრალო რაღაცეებს და მიზეზები არ უნდა ეძებო გასაპრავებლად... პრობლემები გაქვს გულთან მიგაქვს რომ გასწრებენ ? მაშინ არ უნდა დადგე თუ დგები მაშინ შედეგი მისაღები უნდა იყოს. ინტერესი მქონდა მეც და იმასაც და გავტესტეთ. შემდეგში უფრო მოვიხოდები და კიდევ დავდგებით.
SMG კოლოფით E60 M5 - ს 230 მდე ვასწრებთ მაღლებზე სავარაუდოდ 250 მერე შეიძლება იმანაც გამასწროს მაგაზე ვერაფერს ვიტყვი იმიტომ რომ 230 მეტს ვერ წავედით, მერე ვატორმუზებთ გზა აღარ არის. დავდექით გავტესტეთ მეტ ნაკლებად სტოკ M5 თან ასე რომ დიდად არ დამწყვეტია გული მაგ ამბავზე.
მე პირადად შაკოსთან გაზაობა უფრო მაინტერესებდა და კარგათაც ვიგაზავეთ. ცოტა პრობლემები ქონდა შაკოს მანქანას მაგრამ მაინც ვიჭიდავეთ მესამე სიჩქარეში გვერდი გვერდ ვართ მერე მაღლებზე გავდივარ ნელ ნელა.
პ.ს ბევრად მაგარ ხოდზე იქნება. ვიცი რომ გინდა და იქნება უბრალოდ სანამ გაკეთდება უნდა ვიცოდე როგორ დადის. მეტ ნაკლებად ვიცი.... კიდევ მაქვს რამოდენიმესთან გასატესტი და კიდევ გავტესტავ. მერე გაკეთდება და კიდევ გაიტესტება და ასე გავუყვებით დინებას
This post has been edited by sormer500 on 30 Jun 2015, 01:29