პორშინს და კოლცოს ეგრე მაინც ვერ დაინახავ სუფთაა თუ არა გალოვკას სანამ არ ახდი
ან სვეჩები დახსენი და ჩახედე პორშინის თავები ჩანს და ნაგარს დაინახავ თუ აქ ,გრამებიც რო იყოს გაწევას აკლებინებს რა
დაკოქსვა კიდე რავი უმეტეს მოსდის ამ ძრავზე ,ჩემიც ცენტრის მანქანა იყო და რავი კიდე რამოდენიმე ვიცი 40.000კმ-ზე დაიკოქსა
ხელოსანი იასნა ან ძრავის შეცვლა ან კაპიტალკაზე აშლევინებენ რაც კაი კუშაია
ამ ძრავზე ბევრი კითხვის და რამის მერე რო გავერკვიე რაცაა კაი დავმანდრაჟდი და მივყევი სუ ყველაფერს

ცალკე ეგ კლ სალნიკები სადინარები ზეტის ყველა პრაკლადკა და ეს მივაყოლე ყველაფერი
სახლის პირობებში მე გავაკეთე ნავთი და აციტონით 50X50 ნაზავი,დაწყებამდე მანქანას აყენებ სწორ ადგილზე და ზეთს უშვებ კარტერიდან
სვეჩებს მოხსნი,ორი ერტი ზომის სწორი მავთული ,ერთთი პირველ მეორე მეორე ცილინდრში ჩაუყრი სვეჩის დირკიდან და ქვედა ვალს კლუჩით დაატრიალებ რო პორშინები გასწორდეს,მერე იღებ ამ მავთულებს
დანკრატზე წევს ძრავის დახრილი მხრიდან მანქანას რო ძრავი გასწორდეს და ამ ნაზავს ასხავ ყველა ცილინდრში ისე რო პორშIნის თავი დაიფაროს,ბევრი არ შეიძლება ,მერე ამაგრებ სვეჩებს რამოდენიმე გადაჭერა რა და ტოვებ ესე ,5-6 საატში ერთხელ ჩახედავ სითხეს თუ გაქრა ამატებ+ქვედა ვალიდან ისევ რამოდენიმე გრადუსით გადაატრიალებ და ისევ უკან დააბრუნებ პორშინებს,კოლცო რო გამოძრავდეს და შევიდეს სითხე
24 სთ ან რავი 2დღეც მოსულა ,აღარ იღვრება სითხე კარგად რო გახსნის კოლცოს და მიხვდები რა
სვეჩაც რო აყენია პარი აღარ ამოდის მაღლა ,გალოვკის ძირი,პორშინის თავები კოლცოები პარისგან და სითხისგან იწმინდება და სუფთავდება
დასრულების მერე სვეჩებს ხსნი-ტილოს დააფარებ სვეჩის ხვრელებზე და სტარტერს გადაატრიალებ 2-3 წამი,ამოასხავს ყველაფერს მაღლა რაც დარჩა სითხე და ყველაფერს რა,შეიძლება 2-3 ჯერ დაჭირდეს
კარტერში დაგროვილი ეს სითხეც ჩამოასხა უნდა კარგად ჩამოიწკრიტოს ,ამაგრებ ზეტის ბოლტს და ასხავ ზეთს ისევ ძველს რაც ესხა+ძველი სვეჩები
და დაქოქვა,შეიძლება პირველზე დასველდეს სვეჩა მეორეზე აიღებს ნუ ეგ არანაირი პრობლემა
გამოიყვან სიარულით შეათბობ და მერე 30-50 კმ სუ ბოლო აბაროტზე ატარებ ,მე 10 ლიტრით მაშინ 30 კმ გავიარე

ნუ იასნა ჩავასხი და კაი ბევრი ვაწვალე კიდე
ამის მერე მოდიხარ აყენებ,ზეთს ცვლი ძრავში აუცილებლად,სვეჩები ნუ მე შევცვალე ახლებით და ეგაა
გაწევაზე მაგრა მოქმედებს ძალიან,ჩემნაირ ძრავზე ვისაც დაუდექი კი ვკარგავდი მაგრა ძაან,ძრავიც ჯიგრულად მუშაობს წვაც ჯიგრული და რავი რა
ამას ყველა მანქანაზე გავაკეთებ გარკვეულ პრაბეგზე,მაგრა იტყობს,გრამიც რო იყოს ნაგარის მასა ის გრამი ამძიმებს პორშინს თუნდაც ან კლაპანს და გაწევაზე ეტყობა,თავისუფლად და ჯიგრულად რო ტრიალებს ძრავი და იასნა კარგად დადის
ამის მერე 60.000 უპრობლემოდ .გრამი ზეთის კლების გარეშე სუ გაზაობა და ტანჯვა წამებაში გავატარებინე და რავი ჯიგრულად ყველანაირი პრობლემის გარეშე რა
* * *
chelo_18ძალიან წვრილი სადინარებია აუცილებლად დაწმინდეთ არ დაგავიწყდეს