მოიცა ეხლა

აქ ვსაუბრობდით გამავლობაზე, უსაფრთხოებაზე, მანევრზე, დგომაზე... გასაგებია რომ არგუმენტები ამოიწურა

გადავედით გასწრებაზე:
1) არც უტურბინო ცრვ და არც უტურბინო ფორესტერი არაა შექმნილი გაზაობისთვის
2) ამერიკულ ცრვს (2.4) აქვს 160 ცხენი, ფორესტერს 173 (2.5) ფორესტერი უფრო სწრაფია, ცხენებით არა, გაგვიტესტია გვიგაზავია
3) იაპონურს აქვს 150 ცხენი (2.0) 137 ფორესტერს (2.0) ამ შემთხვევაში ცრვ უფრო სწრაფია, წონაც ნაკლები აქვს
4) საერთო ჯამში ამათი გასწრება-გამოსწრების ამბავზე თუ გადავალთ და ფალავნებს დავუძახებთ ორივე გუნდიდან, იგივე გამოვა კუ და კურდღელი რომ ვადრაგაოთ, ვინაიდან სუბარუს არსენალში ყავს ლოკოკინა, რომელზეც აქ არავინ გესაუბრება და გიხსენებს, იმიტომ რომ ცრვ მხოლოდ ატმო ძრავებზეა.
ხო მართლა, იყო უკვე შემოთავაზება უტურბინო ფორიკასგან დადგომაზე თუ სურვილი აქვს ვინმეს...
დასკვანა:
1) AWD სისტემა სუბარუს უკეთესი აქვს (ვისაუბრეთ, დავღეჭეთ, გავთელეთ ეს თემა

)
2) შესაბამისად გამავლობაც უკეთესი აქვს
3) მანევრი სუბარუს უკეტესი აქვს
4) მაღალ სიჩქარეზე უფრო სტაბილურად დგას და შედის მოსახვევში
5) საბარგული სუბარუს უფრო დიდი აქვს (სალონის ფართი არა)
6) გზის ნებისმიერ საფარზე დაჯაბნის სუბარუ ცრვს თანაბარ პირობებში (მძღოლი, საბურავი, ტექ.მდგომარეობა) (ნებისმიერი თაობების შედარებით)
7) ვისაც გასწრება აინტერესებს პირველ რიგში, მათთვის ოფციად ტურბინინებიც არის და ცრვს კი არა 5.0-ებს დასდევენ

8) წვა თითქმის ერთნაირი, უტურბინო ფორიკას შემთხვევაში უფრო ნაკლებიც კი
9) ქრაშ ტესტებში სუბარუს უკეთესი შედეგები აქვს (1-2 თაობებში, მერე ცრვმაც დახვეწა) შეგიძლიათ შეადაროთ:
http://www.iihs.org/iihs/ratings https://www.ancap.com.au/safety-ratings10) გამძლეობით რათქმაუნდა ორივე ძალიან კარგია და ადვილი შესანახი
ჯამში, ფორესტერი ცრვს კი არ ჯობია, არამედ ჰაერში დღნამს ყველა პოზაში
პრედ, ბოლო სიტყვა შენზეა
This post has been edited by karlo-fan on 30 Jul 2015, 14:01