#55751613 · 24 Jan 2020, 11:18 · · პროფილი · პირადი მიმოწერა · ჩატი
Amigo-Amo კონკრეტულად ცც-თვის ვგულისხმობ 100 ათასი კილომეტრის ფარგლებში
მარტივად აგიხსნი.... მაგალითად კარობკის შემთხვევაში როცა კარობკა დსგ-ია, ზეთს უნდა შეცვლა ყოველ 50 ათასზე, ამერიკაში კიდიათ და არავინ არ ცვლის ზეთს, შესაბამისად რაც უფრო მეტია გარბენი მით უფრო მეტი აქვს კარობკას ცუდ ზეთზე ნამუშევარი, რაც შეიძლება საბოლოო ჯამში კარობკის გამართულ მუშაობაზე აისახოს
მატორის შემთხვევაში, საშუალოდ 120 ათასიდან, შეიძლება 100-ზეც თუ ცუდი მოვლილია (თუ კარგი მოვლილია ზეთს და ბენზინს ვგულისხმობ შეიძლება 150-ზეც) ჭირდება უკვე გარკვეულ რესურსულ ნაწილებს შეცვლა ფარსუნკები, ბაბინები, სვეჩები, პომპა... რეალურად ამ ნაწილების შესაცვლელად გჭირდება თანხა და ფულის გადახდა თუ არ დაგენანება, ეს ახალი ნაწილები გაგატარებს 100 ათასს. თუ ფულზე პრობლემა გექნება და ახლების მაგივრად მეორადების დაყენებას დაიწყებ თან თითო-თითო ფარსუნკის ან ბაბინის იმის მიხედვით რომელიც გაფუჭდება და არა ახლით ოთხივეს ერთად, მოგიწევს ყოველ 2 თვეში ერთხელ ხელოსნებთან სიარული...
პლუს კიდევ ერთი დეტალი, მატორის ცეპი და დამჭიმი... როგორც წესი 2013-დან განსხვავებული დამჭიმი აყენია რომელსაც რესურსი ბევრად მეტი აქვს ვიდრე ძველს, შესაბამისად ეგეც შესამოწმებელია რა ტიპის დამჭიმი აყენია
This post has been edited by WOODOOW on 24 Jan 2020, 11:35
--------------------
სიყვარული - ძლიერი ერთგულებისა და პიროვნული მიმაგრებულობის ემოცია. ფილოსოფიურ კონტექსტში, სიყვარული არის სათნოება, რომელიც წარმოადგენს ყველა ადამიანურ სიკეთეს, თანაგრძნობასა და ერთგულებას.
|