ადრე რეინოლს ვასხავდი ჰონდაში f20b ძრავში ( dohc vtec) ში
ტალკატელებს ხმა არ ქონდა და იდეალურად მუსაობდა, არც იკლებდა და რასაც ჩავასხავდი იმ ფერით გადმოდიოდა
მაგრამ სიძვირის გამო მოტულზე გადავედი 6K ზე 200 გრამს ვამატებდი და შავი გადმოდიოდა
ეხლა ტურბინიან გაზიან ფორიკაში მოტულს ვასხავდი 5-40 5Kზე და 200 გრამს იმატებდა
მერე ორჯერ ჩავასხი რეინოლი 5-40 დაბეჭდილი, 5 Kზეც და 6 Kზეც გამოვცვალე და როგორი ფერითაც ჩავასხი იმ ფერით გადმოვიდა ფერ შეუცვლელად
თან გრამი არ მოუკლია, ვეღარ გავიგე ზეთმა წესით ფერი უნდა შეიცვალოს თუ არ უნდა შეიცვალოს, ან უნდა მოიკლოს ცოტა თუ არ უნდა მოიიკლოს, ერტნაირი სიარულის პირობებში
ეხლა იმის გამო ჩავასხი მოტული ისევ რომ ფერს იცვლის და ვფიქრობ რომ კარგია ძრავისთვის იმი გამო რომ გამორეცხვას აკეთებს
და რეინოლი ამას ვერ ახერხებდა
არადა ამდენი ექსპერიმენტების გაკეთებაც მაგარი ###ობაა, დავრჩები ისევ მოტულზე
ყველაფერს ჯობია ელექტრო დაითრიო და ზეთის დედაც და საწვავისაც

არაფერზე სანერვიულო არ გექნება