სტოკ კლასში რეალურად შეგიძლია ძრავზე ყველაფერი გააკეთო სტროკერიდან და გაჩარხვიდან დაწყებული კალენვალის დაჭრით და მაღალი კუმშვით დამთავრებული უბრალოდ ნავიდ სტოკი მანქანა ჩითავს აწყობილი სალონით
სლიკების გარეშე რავიც.......
თუნდაც 5.8 სტროკერი რო იყოს M5 M6ის კაციშვილი ვერ გავიგებთ
ანუ თემა ისაა რო მანქანაში უნდა იდოს ის ძრავი რომელიც მაგ კუზაოში გამოდიოდა და დალშე გაკეთებული რა იქნება იმ ძრავში დეტალები თუ გალოვკა თუ ვიზუალურად შემშვები გამშვები მაგას არავინ გეკითხება
4.4მდე კლასი როა 4.6 სტროკერი რო იყოს ვინაა გამგები რო გითხრას რო 4.0 არისო ვიზუალურად ერთი და იგივეა

თუნდაც სტოკი 2.8 და იგივე 2.8 რო ავიღოთ მხოლოდ უფრო მჩატე შატუნ პორშინით(და სხვა დეტალებით) რა პატარა სხვაობა იქნება ხოდში?

მარა მაგის გამგები ვერავინ ვერაა ასერომ ძრავის გაკეთება მოჟნა ბოლომდე
ჩემი აზრით მოყვარულების კლასში სალონის დაშლა და არა დაჭრა დასაშვები უნდა იყოს და ასევე სლიკები
თუ ვინმეს M5 M6ები ეცოდება ადგნენ და დაშალონ მათაც ისევე როგორც სხვები შლიან
თუ ძრავში შევამცირებ მე მასას და იმ მოძრავ დეტალებს დავამჩატებ ესეიგი მე მაქვს ხო სხვასთან შედარებით უპირატესობა და თან ეს წესების მიხედვით შეიძლება, მაშინ სალონის დაშლაც უნდა შეიძლებოდეს...
This post has been edited by IkaMac on 30 Aug 2015, 11:04