ყველა იაფიანი იაპონკას სალონი დიშოვი მატერიალებითაა .
მარტო ვიტზის უკანა მეშოკი რად ღირს სკამად რომ იყენებენ. მთვრალი კაცი რომ დასვა უკან რამოდენიმე მოსახვევში უკვე საფერფლეში აგდია... ვიტზის უკან სკამზე ჯდომა არის საჯდომის სერიოზული ვარჯიში რომ არ გასრიალდე გამოსრიალდე..
ფოლწსვაგენებს უმეტესობას პრემიუმ კლასის აუდიოსისტემა და სალონი აქვს.. ერთადერთი უტეხავს ტორპედოს ქვემოთ პლასმასები მექსიკურებს.. დაბუკვა სჭირდება რომ რბილი იყოს..
მარტო ესეც ხომ არაა ხელოსანი ყველა ვარიანტში დაგჭირდება მანქანაზე და ნაწილი.. 2 კვირა ნაწილს თუ ველოდე და მანქანა გავაჩერე დავწვავ..
5 წლის მანძილზე მანქანა არცერთი დღე არ გამიჩერებია. მაქსიმალური რემონტის დრო იყო ზუბჩატის შეცვლა 4 საათი. არასოდეს ნაწილი არ მიძებნია. მივდივარ და ადგილზეა... დიაგნოსტიკა უმარტივესი. ჩააგდე ვაგ ქომი. კაბელი 8 დოლარი და რაც გინდა ის უქენი...
240კ გარბენი მანქანა 5 წელია ყოველდღე ტისკსია და ეგ რომ იაპონელების მსგავსად 60 000 გარბენით ჩამონეყვანა ალბათ შემომაბერდებოდა

)
სიმარტივე არის მთავარი.. რომ აღარ მომეწონა თეთრი ჭერი და აბივკები 9დამჭირდა ფიგურული ატვიორკა 10 იანი გალოვკა 1 კვირა და 150 ლარი რომ ჭერი და აბივკები შავი ალკანტარის გამხდარიყო და შესაბამისი პლასმასებიც შავი მატოვი..
ტუტორიალები ყრია. პროფი გახდები ოღონდაც უყურე..
2 -3 წელში დაეწყებათ შემოყრილ იაპოშკებს კრიზისი რომ მოცვდება ცვეთადი დეტალები ბევრ რაღაცაზე... აი მერე იქნება აბა ნაწილი და აბა სიუნ ხუი ჩანს დაურეკე ტოკიოში და..

)
This post has been edited by moen8 on 18 Sep 2015, 14:27