ჩემი გამოცდილებაც თუ გამოგადგებათ აგერ ბატონო
ოპელ ვექტრა 1993 წლიანი

წარმოგიდგენიათ ალბათ . ( მოიხმარდა მხოლოდ ბენზინს იმას იქეთ არც კალოტკა შეცვლილა იმ მანქანაზე არც ელექტროობა ქონდა და ამორტიზატორები თუ იყო ზედ ისიც წარმოუდგენელი იყო )
მის მერე 4 წელი მყავდა 2003 წლიანი ფორესტერი 2.0 პრასტოი , იაპონური
ჩამოსვლისას გარბენი ქონდა 98 000KM
შევცვალე
1) მატორის რემენი 80ლარი ხელობა 70 ლარი
წელიწადში 2 ჯერ მიწევდა წინა სუხოების შეცვლა წელიწადში ცალის ფასი არის 25 ლარი . წელიწადში მაქსიმუმ 100 ლარის ამბავია .
ცვეთადებს თუარ ჩავთვლით (ზეთი საბურავი)
4 წელია გასული , გავიარე 80 000 კმ ხთფუი ჯვარიწერიადა არაფერს ვემდური არის ისევ ისე კვიცივით რაფრაც იყო .
აი ახლა მყავს 3.0 ლეგასი და ვიცი რომ ფორესტერზე აღარასოდეს გადავჯდები

მეტი გამოცდილება ჯერ არ მაქვს .
მაგრამ თუ გინდათ ყველაზე ეკონომიური და უხარჯო მანქანა იყიდეთ ძმაო 93 წლიანი ოპელი , ლუბოი