კი მაგრამ M3_ს თითქმის ყველაფერი გაკეთებული აქვს უკვე და თუ შაკოს 100 ლარი
დაუჯდება 2 კორპუსი - M3-ს 10000 ლარი დაუჯდება! ხვდები?
ამიტომ ჯობს ნელ-ნელა დაიხვეწონ მოყვარულთა კლასში და არა საერთოდ ამოძირკვო!
Jamesonიგივეს ვიტყვი, რომ ნებისმიერი ატმოსფერული M რომ გააძლიერო - 10-ჯერ ძვირი ჯდება და არ იზამენ!
თუ ადამიანს მართლა შეაყვარებ დრაგს - ჩემის აზრით უნდა განვითარდეს და არა ერთიდაიგივე კლასში მოიგოს ან წააგოს...
იმასაც ვერაფერს უზამ და ვერც გაამტყუნებ, რომ 50 000-იან ავტომობილებს არ შლიან დრაგის გამო!
ამიტომ ან უნდა მოარგო დრაგი ქართულ რეალობას ან დაიკიდო და 10-20 მანქანისთვის ატარო და თან უინტერესო იქნება დიდი განსხვავებების გამო.
biboia777C კლასში (4.4-დან 6.5 ლიტრამდე) გამოდიან ავტომობილები:
BMW E60 M5 და E63 M6
BMW 135, 335, 535 ანუ 3 ლიტრიანი BiTurbo
BMW E92 M3, F82 M4
Mercedes C32 AMG და SLK 3.2 (შკივ და კოლექტორ–შეცვლილი)
Mercedes E55 AMG (სტანდარტული შკივით და კოლექტორით)
Ford Mustang, Dodge Challenger, Chevrolet Camaro, Corvette და სხვა ამერიკული მუსკულები...
Toyota Supra
ეს კლასი იქნება ალბათ ყველაზე დაძაბული!

პ.ს. ჯერ არაა შაკოს მხოლოდ C კლასში გამოსვლა გადაწყვეტილი...
უბრალოდ მე და რამოდენიმე ვფიქრობთ, რომ ეგრე უფრო სამართლიანი იქნებოდა!
>gorski*JDM*lover>