ratianeeმე ესე ვიცოდი რო ძრავს თუ რამე პრობლემა აქ 4 შეფასება არ ექნება მანქანას
di_onise
ეს მანქანა ავირჩიე და ამაზე მითხრეს რო უპრობლემო იქნებაო თან ნაცნობმა გამომიწერა ანუ ჯიმექსთან ამას აქ ურთიერთობა და მეც უხერხულში ვარ თან კიდე პრობლემიან მანქანას ეგრევე ბრაკავენო არ გიყიდიანო, ერთი რაღაც ვერ გავიგე ეს ჯიმექსის წარმომადგენელი თუ პროსტა აუქციონის ფურცელს მითარგმნის რაღას ამბობს ვამოწმებო
მუშაობის პირობებში ნახეთ როგორ უწერიათ
"ავტომობილის მდგომარეობა
ჩვენ უზრუნველვყოდთ თქვენს წვდომას იაპონიის ყველა საავტომობილო აუქციონზე,სადაც შეგიძლიათ აირჩიოთ თქვენთვის სასურველი მანქანა.თხოვთ გაეცნოთ აუქციონის ფურცელს,სანამ გააგზავნით მოთხოვნას(აუქციონის ფურცლის ახსნა ჩვენს ვებსაიტზე)ჩვენ გირჩევთ არ შეიძინოთ მანქანა შემდეგი რისკებისა და დეფექტების შემთხვევაში:
გარბენი 100,000 კმ-ზე მეტი
აუქციონის შეფასება 3/2/1/0/R/RA….
გარკვეული მოდელები ქარხნული დეფექტებით(ჩვენ შეგატყობინებთ როდესაც მივიღებთ თქვენს შეკვეთას)
ჩვენ ვამოწმებთ მანქანის მდგომარეობას სანამ დავდებთ მოთხოვნას,ჩვენ ვიღებთ ყველა გადაწყვეტილებას აუქციონის. ფურცელზე დაყრდნობით.ჩვენ არ ვყიდულობთ მანქანას თუ რომელიმე ნახსენები პრობლემებიდან აქვს:
ძრავის პრობლემა
ტრანსმისიის პრობლემა(კარობკა)
კოროზია
გადაღებილი მანქანამანქანის მდგომარეობა ზოგ შემთხვევაში არ ემთხვევა აუქციონის ფურცელზე ნაჩვენებ მდგომარეობას,იშვიათად შესაძლებელია ქონდეს პრობლემა ძრავზე,ტრანსმისიაზე ან სხვა სერიოზული პრობლემა.ჩვენ გირჩევთ ფასი მიუთითოთ 100$-200$-ით ნაკლები,რათა ამ პრობლემების არსებობის შემთხვევაში შეძლოთ შეკეთება. ჩვენ არ ვართ პასუხისმგებლები რაიმე უზუსტობაზე აუქციონის ფურცელსა და მანქანას შორის,რადგან თქვენ თვიტონ ირჩევთ და ყიდულობთ მანქანას.ვერ გავიგე ზემოთ თუ უწერიათ რო ვამოწმებთ მდგომარეობასო ქვემოთ რაღას წერენ პასუხისმგებლობას ვიხსნითო, ვაბშე შეიძლება იაპონიიდან ისე იყიდო რო ყველაფერზე იყოს პასუხისმგებელი, სტოკზე უნდა ვიყიდო ამ შემთხვევაში?
This post has been edited by maverick16 on 3 Feb 2016, 00:00