არაფერი მოუვა უბრალოდ ყველა ნაწილს აქვს თავისი რესურსი და რაღაც გარბენზე გექნება ნაწილები შესაცვლელი, ფაქტობრივად იმდენ რამეს შეუცვლი მეორე მანქანას ააწყობ

კაროჩე ასეა რა 100K გარბენამდე მოგიწევს მცირე დეტალების შეცვლა და ზოგჯერ აგინთებს კომპიუტერი ჩეკს და აი 200K-მდე რო მიუკაკუნებს, მერე კი სერიოზული ხელის შევლება დაჭირდება, კარობკა რო ჩაეშლება და მატორი ბუდიდან ამოვარდება მერე მართლა მოგიწევს ჯიბეზე ხელის კვრა

პახოდუ მაგას დამატებული ზეთის ჭამა, როგორც ყველა ბმჭ-ს ახასიათებს
პომპა რადიატორი
ვოზდუხამერის ცვლა და სხვა სენსორები კიდე ცალკე ტკივილია
არადა რა სერიოზული ვიდი აქ, ასეთი დიზაინის მანქანა მგონი არც გამოუგონიათ, არც ზედმეტად გადატვირთულია და არც ზედმეტად სტარიკული ვიდი აქ
1 პერიოდი ვფიქრობდი ყიდვას მარა ისეთი რაღაცეები მითხრეს მაგას მირჩევნია პრიუსი ვიყიდო

ახალი ფეცოდი უკვე მართლა ვერაა ვიდზე, ნამეტანი დაამსგავსეს ბიზნეს კლასს და მაგრადაა გაბერილი
This post has been edited by მილანისტა on 2 Jun 2017, 14:34