კი ვრეცხავ წელიწადში ორჯერ თუ კაბელების იზოლაცია და შემაერთებლები არ არის დაზიანებული არც არაფერი დაემართება
დღეს როგორც იქნა გამომიჩნდა თავისუფალი დრო და გავრეცხე საკუთარი ავტომობილის ძრავი
გამოვიყენე Grass Motor Cleaner კონცენტრატი რომელიც გავაზავე 1:4 შეფარდებით წყალთან
უკვე მესამე ძრავს ვრეცხავ ამ ხსნარით რასაც დავაკვირდი
. ფასი ძან მაგარი აქვს ამ ფასში არც ბაზარზე და არც კუსტარულად არაფერი არ იშოვება მიახლოებული შედეგი მაინც რო მიიღო
.თუ ძრავს არის მსუფუქად დასვრილი ზეთით ყოფნის 0.500 გაზავებული ხსნარი და ირეცხება იდიალურად სხვა ნებისმიერ ჭუჭყს ხსნის ეგრევე
.თუ ძრავი დასვრილია ძალიან ზეთით აი ისე რო სქელი ფენაა არის + მტვერი და ტაოტივით არი ქცეული საჭიროებს პროცესის განმეორებას თუ ჩოთქს დაახმართ შეიძლება არც დასჭირდეს განმეორება
ახლა ვისაც აინტერესებს როგორ ირეცხება
. რეკომენდირებულია + კლემის ჩახსნა
. თუ სადენები და კონტაქტის რეზინები ნორმალურ მდგომარეობაში არაფერს შეფუთვა არ სჭირდება.
. ესხმევა ოდნავ შემთბარ ძრავზე და ჩერდება 2-3 წუთი ოღონს არ უნდა მოხდეს მისი შეშრობა ,
ხსნარი შეგიძლიათ გამოიყენოთ ნებისმიერი ფირმის რომელიც გაგეხარდებათ , ამ კონკრეტულ შემთხვევაში ზევით მაქ მიტთითებული რომელი ფირმის ხსნარია .
. შემდეგ უნდა ჩამოირეცხოს, უკეთესია კერხერით თუ არა და ჩვეულებრივი შლანგითაც შეიძლება უბრალოდ ძან ზეთიანის შემთხვევაში შედეგი ოდნავ ცუდი იქნება.
. მერე სასურველია კომპრესორით დაჰაერდეს დაქოქვამდე მე არ მაქ კომპრესორი და ჩვეულებრივ სველს ვქოქავ 4 სხვადასხვა ძრავი გავრეცხეთ არცერთზე პრობლემა არ შემქმნია .
Ps: ძრავის გარეცხვა რეკომენდირებულია მინიმუმ წელიწადში ორჯერ და როცა ძრავი გაირეცხება სისტემატიურად თუნდაც წელიწადში 2_ჯერ
ძრავზე თავისთავად ვერ მოასწრებს იმდენი ჭუჭყის და თუნდაც ზეთის დაგროვებას რომ ერთი პროცედურით არ გაირეცხოს.
ესეც სურათები,
გარეცხილი სურათები უკვე ავტოფარეხში მაქვს გადაგებული გარეთ წამოჟინჟლა და ოდნავ მუქია მაგრამ განსხვავება შესამჩნევია:
ამ ძრავის გარეცხვა დაჯდა:
.0.80 თეთი კონცენტრატი
.წყალი უფასოო

.კერხერის დენი დაახლოებით 5-10წუთი 0.04 თეთრი
.ჯამში : 0.84თეთრი






