საბურავებზე ვხმარობ ორ ბრენდს
.ვიურტი ქაფი ეფექტი იდიალური და წყალი რო ხვდება არ იკარებს და არ გადადის ეფექტი მაგრამ საკმაოდ ძვირი ღირს ბოლოს 33 ლარი ღირდა ერთი ბალონი
. გრასის კონცენტრატი რომელსაც მე თვითონ ვაზავებ შხაპუნაში ვიზუალური ეფექტი ფაქტიურად იგივეა უბრალოდ ყოველ გარეცხვაზე გადადის
მაგრამ ისეთი გემრიელი ფასი აქვს ეგ არანაირ პობლემას არ ქმნის
აი ესენი
მარჯვნივ: ვიურტი
მარცხნივ : გრასი კონცენტრატი



აი ეს საბურავები არის გრასით გაშავებული

ბიუჯეტურში გრასიზე იაფიანი და კაი საშვალება არ ვიცი
ეს კონცენტრატი არის 1 ლიტრი მე ვასხამ ამ შხაპუნაში რომელიც 500 გრამიანია შემდეგი პროპორციით 100გ კონცენტრატი 400გრამი წყალი გამოდის 10 შხაპუნა ( 5 ლიტრი)
1 ლიტირ კონცენტრატი 10 თუ 12 ლარი ღირს ზუსტად აგარ მახსოვს
ესთი 500გ შხაპუნა გამოგდით 1.20 მიასხამ და შავია იდიალურად
უკვე მეორე წელია რაც ვიყიდე ეს 1 ლიტიანი კონცენტრატი, ერთი სამჯერ ხან ვის ჩაუსხი ხან ვის და დალშე ოჯახში კვირაში მინიმუმ სამი მანქანა ირეცხება და ესმევა და კიდეა დარჩენილია,
დაჯე რო გავრეცავ მანქანას ხადახან მეზობლის მანქანებსა შემოურბენ ხოლმე და დაუშავებ ყველას საბურავეს

რაც შეეხება მატორის პლასმასებს ადრე სანამ მატორის სექციის რეცხვას დავიწყებდი ვწმინდავდი სალონის ტორპედოს საწმენდით
ტორპედოს საწმენდებს ვხმარობ
ქვემოთ მოყვანილი საშვალებებით ყველათი მაქვს განაწმენდი და ყველა საკაიფოდ აშავებს
. გრასი სპრეი 4 არომატით არი არ მახსოვს მე მაქვს მარცყვი ან ალუბალი ნორმალურად წმინდავ არის ბზინავი ეფექტით და სუნს ტოვებს სასიამოვნოს 1-2 დღე
. გრასი შხაფუნა 500გ 6 ლარი მატოვი გაწმენდის მერე არ ბზინავს ხდება გლუვი მატოვი აქვს რძის არომატი ხმარებისას სუნს არ ტოვებს ძAნ მაგრად მომწონს ამას ვხმარობ ამას აქვს პრიალა ეფექტის მქონეც
.ვიურტი აქვს ციტრუსის სასიამოვნო არომატი ტოვებს სუნს 1-2 დღე არის ბზინავი ეფექტით bmw ტორპედოზე არ მომეწონა ააჭრელა და აღAრ მიხმარია ვხმარობ ფიტზე და მლ ზე აპრიალებს იდიალურად
ისე გაზაფხულზე გავრეცხე და ახლა შემოდგომაზე ძრავი და აღარ ვიყენებ საწმენდებს ქვემოთ დავდებ სურათებს როგო გამოიყურება გარცხვის მერე
და ამის მერე ვასხამ ვიურტის სპეციალურ მისასხამ გარეცხვის მერე ესხმევა როგორც პულივიზატორით პატარა ბალონჩიკია ორ მისხმას ყოფნის ესხმევა ყველაფერს მეტალს რეზინს პლასმას ერთი სიტყვით მთლიანად ასხამ ძრავს და მის ირგვლივ და აცდი შეშრობას 2-3 საათი და ავტო სალონსი თუ აგიხდია სულ ახალი მანქანისთვის კაპოტი და შეგიხედავს ძსტად ეგ ეფექტი აქვს
გამოვიყენე Grass Motor Cleaner კონცენტრატი რომელიც გავაზავე 1:4 შეფარდებით წყალთან
უკვე მესამე ძრავს ვრეცხავ ამ ხსნარით რასაც დავაკვირდი
. ფასი ძან მაგარი აქვს ამ ფასში არც ბაზარზე და არც კუსტარულად არაფერი არ იშოვება მიახლოებული შედეგი მაინც რო მიიღო
.თუ ძრავს არის მსუფუქად დასვრილი ზეთით ყოფნის 0.500 გაზავებული ხსნარი და ირეცხება იდიალურად სხვა ნებისმიერ ჭუჭყს ხსნის ეგრევე
.თუ ძრავი დასვრილია ძალიან ზეთით აი ისე რო სქელი ფენაა არის + მტვერი და ტაოტივით არი ქცეული საჭიროებს პროცესის განმეორებას თუ ჩოთქს დაახმართ შეიძლება არც დასჭირდეს განმეორება
ახლა ვისაც აინტერესებს როგორ ირეცხება
. რეკომენდირებულია + კლემის ჩახსნა
. თუ სადენები და კონტაქტის რეზინები ნორმალურ მდგომარეობაში არაფერს შეფუთვა არ სჭირდება.
. ესხმევა ოდნავ შემთბარ ძრავზე და ჩერდება 2-3 წუთი ოღონს არ უნდა მოხდეს მისი შეშრობა ,
ხსნარი შეგიძლიათ გამოიყენოთ ნებისმიერი ფირმის რომელიც გაგეხარდებათ , ამ კონკრეტულ შემთხვევაში ზევით მაქ მიტთითებული რომელი ფირმის ხსნარია .
. შემდეგ უნდა ჩამოირეცხოს, უკეთესია კერხერით თუ არა და ჩვეულებრივი შლანგითაც შეიძლება უბრალოდ ძან ზეთიანის შემთხვევაში შედეგი ოდნავ ცუდი იქნება.
. მერე სასურველია კომპრესორით დაჰაერდეს დაქოქვამდე მე არ მაქ კომპრესორი და ჩვეულებრივ სველს ვქოქავ 4 სხვადასხვა ძრავი გავრეცხეთ არცერთზე პრობლემა არ შემქმნია .
Ps: ძრავის გარეცხვა რეკომენდირებულია მინიმუმ წელიწადში ორჯერ და როცა ძრავი გაირეცხება სისტემატიურად თუნდაც წელიწადში 2_ჯერ
ძრავზე თავისთავად ვერ მოასწრებს იმდენი ჭუჭყის და თუნდაც ზეთის დაგროვებას რომ ერთი პროცედურით არ გაირეცხოს.
ესეც სურათები,
გარეცხილი სურათები უკვე ავტოფარეხში მაქვს გადაგებული გარეთ წამოჟინჟლა და ოდნავ მუქია მაგრამ განსხვავება შესამჩნევია:
ამ ძრავის გარეცხვა დაჯდა:
.0.80 თეთი კონცენტრატი
.წყალი უფასოო

.კერხერის დენი დაახლოებით 5-10წუთი 0.04 თეთრი
.ჯამში : 0.84თეთრი






This post has been edited by kakhakakhiani on 18 Nov 2016, 23:16