დღეს მივადექი და გადავაწყე ელექროზე
ირთვება 80 გრადუსზე ვინტილატორის პირველი სიჩქარე ,99 გრადუსამდე თუ ავიდა მეორე სიჩქარეს რთავს და უბერავს ნაგიჟარივით მუფტასთან შედარებით,დაყენებამდეც გავტესტეთ დაჩიკი და დაყენების მერეც



რადიატორი ქარხნული იყო და უპრობლეომოდ მიდგა,ტრაინიკი რადიატორის ქვედა შლაგზე დავსვი +ზედ დაჩიკი.+-ავიღე აკუდან და ჩასართავი იმპულსი რელესთვის ისე რო ზამოკ გათიშულზე ვინტილატორიც გაითიშოს,რელე 2 დაჭირდა ერთუ ჩვეულებრივი ქარხნული,მეორე ისეთი რო მეორე სიჩქარის ჩართვისას პირველი გათიშოს,დამცველი ე.წ. პრედახრანიტელი რელეებზეც და იმპულსის მავთულზეც დავსვით
ნიუანსები
ტრაინიკი
აკეთებენ თხელკეტდლიანი მასალისგან +სვავენ გერმეტიკზე,გავაკეთებინე ტოკარს კაი მოშნი ბალვანკისგან,გავაჩარხინე მგვალი გაიკა რეზბით ჩავსვი და შემოვადუღებინე,წესით 10 მანქანას გაცვითავს და მაგას არაფერი მოუვა
რელეები
ყველა ელექტრიკმა ორი უბრალო რელეო,მეორე რელე ისეთუ უნდა ანუ მაღალ ბრუნზე გადასვლისას პირველის რელე რო გაითიშოს ორივე ერთად რო არიყოს ჩართული,ამაზე კაი ვიწამეთ მოკლედ
პროვოდკა
უნდა სქელი შნური ისეთი რაც ვინტილატორზეა,თხელზე ხურდება+ - ავიღე აკუდან მარა ჩასართავი იმპულსი რელეზე ავიღეთ ისე რო ზამოკ გათიშულზე ვინტილატორმა არ იმუშაოს
ტრაინიკი დაჯდა 15 ლარი სუ,8 პოლკის ჩასასვლელშIა ტოკარი 10 მაგას 5 კემპიც იქვეა
ელ ვინტილატორი 40ლ ორიგინალი ამ მოდელის 2 სიჩქარიანი+ რელე ორიგინალი 2 ცალი
დაჩიკი შტეკერიანად 15ლ ორიგინალი ამ მოდელის 2 სიჩქარიანი,უბრალო იაფია თუ რამეა
ეს ისე თუ ვინმეს დაჭირდება
შედეგი
ბევრად თავისუფლად მუშაობს ძრავი + რაც უმთავრესია ის კამაზის ხმა მოშორდა მანქანას და მარტო ძრავის ხმაა,ბევრად ჩუმია და ასწორებს მაგ მხრივ მაგრა,ბევრად თავისუფლად დარბის და ნაკლები ნაგრუზკა აქ ძრავს
წვას გავტესტავ და ერთ კვირაში დავწერ ზუსტად,წესით დაიკლებს ბევრად თავისუფლად დარბის
მოკლედ ღირდა 100000000000% ვიწვალე მარა შედეგით მაგარი კმაყოფილი ვარ
This post has been edited by quattro on 10 May 2016, 22:46