ფერი რო არ უტეხავდეს ძაან მაგარი მანქანაა, დიზაინი კი დიდად ვერ დაიკვეხნის, მაგრამ დანარცენი და როგორც მანქანა ძაან მაგარია, ზუსტად ასეთი მყავდა თეთრი, ეს არის RN3-ის Si-მოდელი, ჩემი 2003-ის 8-ე თვე იყო, 4B შეფასებით , ნუ ძააან მაგარი მანქანა იყო : დაბლა ლინკზე ნახავ :
TOYOTA ISIS - ტოიოტა აისისი (ტრანსფორმერი სალონით)აი რას წერს ერთ-ერთი ჩვენი ფორუმელი და ჩემი მეგობარი ამ მანქანის სესახებ, რომლის გამოცდილებასაც ბევრი ყურს უგდებს ჩვენს ფორუმზე :
Honda Stream-ს, რაც შეეხება მე მყავდა 2001 წლიანი ჰონდა სტრიმი რნ3. ოღონდ kvipriane-ს სტრიმისგან განსხვავებით
"ღარიბული" მოდელი იყო... არ ქონდა კამერა, ტუმანნიკები, დისკები და ასე შემდეგ... კარობკა ჩემს მანქანასაც 5 სიჩქარიანი ქონდა,
უბრალო ავტომატიკა + ტიპტრონიკი და არანაირი ვარიატორი... smile.gif ტრასაზე 1.6-1.7 ჩამოდიოდა აბაროტები მეხუთე
სიჩქარით მოძრაობისას... yes.gif მაგარი გამოსადეგი მანქანაა და უადვილესი სამართავი... ძრავი 2.0 ცეპზე ერთ-ერთი საუკეთესო,
ეხლაც მივტირი იმ ძრავს... smile.gif ჩემიანად biggrin.gif 8 ადამიანი მეჯდა მანქანაში და უპრობლემოდ ავედი წყნეთის გზაზე...
ძალიან მაგარი და სწრაფი ძრავი აქვს... ჰო, უკანა მესამე რიგის სიდენია შეგიძლია ჩაკეცო ან საერთოდ ამოიღო (ბოლტებზეა)
და საბარგულში სერიოზული ჩაღრმავება "ნიშა" ჩდება გაზის ბალონების ჩასაწყობად... ისე შეიძლება დაამონტაჟო,
რომ საერთოდ არ ჩანდეს სად აყენია ბალონი... მოკლედ მე პირადად ძალიან კარგი შტაბეჭდილებები დამიტოვა ჰონდა სტრიმმა.
ესეც ძრავის შესახებ "DOHC i-VTEC или «двухвальный дьявол» от Honda"
http://www.procivic.ru/honda/dohc-i-vtec-vtc-technology/ * * *
ვარიატორი იდეის დონეზე მართლა კარგია, ეკონომიუტრი , კომფორტული , მაგრამ ჯერ-ჯერობით სანამ მისი შეკეთება პრობლემაა, სანამ ვარიატორული კარობკის სწორ გამოყენებას ვისწავლით, სანამ ზეთი და ბენზინის ხარისხი საგრძნობლად დაბალია , საქართველოს პირობებში მაინც გაუმართლებელი მგონია.
1. გადაცემათა კოლოფი 2.0 ისისებს ორნაირი აქვთ G-ს აქვს უტიპტრონიკო ვარიატორი, W-ს აქვს ტიპტრონიკიანი ვარიატორი 8 პოზიციით (და არა სიჩქარით), ვარიატორებს საეთოდ არ აქვს საფეხურები როგორც მექანიკეთს ან ავტომატურ კოლოფებს , ამაშია საქმე wink.gif
თან 2.0 ძრავი D-4-ია smile.gif ეს D-4 ძრავები მაგარი მუშა და გამძლე ძრავებია , მაგრამ თუ გაფუჭდა ან აირია , საქართველოში მისი დამრეგულირებელ-გამრემონტებელი კაციშვილი არ მეგულება.
1.8 ძრავი არის ჩვეულებრივი VVT-i "დონკ"-ი , გადაცემათა კოლოფიც შესაბამისად 4 სიჩქარიანი უბრალო ავტომატიკა, წვა : 7 ლიტრი ტრასა და 8-ს არ სცდება ქალაქში, მაგრამ საქართველოში უარს მხოლოდ ერთი პრინციპით ამბობენ , გაზის დაყენების შემდეგ "კვდება" smile.gif
2. კლირენსს რაც შეეხება : მინივენებს შორის ყველაზე დიდი კლირენსი აქვს 16 სმ. (დანარჩენებს 14სმ. 15სმ.) მაგრამ დაბალი გეჩვენება იმიტომ რომ გვერდითა სპოილერები უყენია და ერთი შეხედვით თითქოს ადაბლებს wink.gif 16-ზე მაღალს ვერ გამოუშვებდნენ, მაინც მინივენია და ხალხი ხომ უნდა ჩაჯდეს კომფორტულად. მაგალიტად X-ტრაილს კლირენსი 20სმ. უწერია და ქალებს და მოხუცებს უჭირთ ჩასხდომა.
3. მე მქონდა ასეთი შემთხვევა 6 კაცით (ჩემიანად) თელავიდან გომბოზე გადავიარე, თელავში გავავსე ბაკი და მერე თბილისში სააკაძის მოედანზე კიდევ გადავავსე , ეხლა ზუსტი ციფრები აღარ მახსოვს, აქ სადღაც მიწერია, 100 კილომეტრზე მეტი დაწერა სპიდომეტრმა და მგონი 7.5 ლიტრი დაიმატა, ანუ სადღაც 7 ლიტრს წვავს საშუალოდ.
4. 2.0-სა და 1.8-ს შორის დიდი განსხვავება არ მგონია იყოს წვაში .
სხვათაშორის იაპონიაში 1.8 უფრო ძვირი ღირს , ვიდრე 2.0-ები wink.gif
კიდევ ერთი რამ : დატვირთული უფრო რბილად დადიოდა ვიდრე მარტო რომ ვიჯექი , და დატვითულზე არ შემიმჩნევია რომ ძალიან იწევდა ასვალტისკენ.
ყიდვისას დააკვირდით თვითონ მანქანის დგომას, უკანა მხარე ოდნავ წამოწეული უნდა იყოს smile.gif (მე ამას გამოცდილებით ვატყობ, ალბათ ჩემი თვალი აღიქვამს ამას, სხვანაირად ვერ აგიხსნით)
ესაა ვარიატორი wink.gif
https://www.youtube.com/watch?v=J-NiCoc4oLkhttps://www.youtube.com/watch?v=yLVrJILG09Ehttps://www.youtube.com/watch?v=fZQj4a3lro8 This post has been edited by kvipriane on 26 Jul 2016, 18:37