ზოგადათ Aვტომატს რესურსი მეტი აქვს , ვიდრე ვარიატორს . Vარიატორს რამდენადაც ვიცი,სწორი ექსპლატაციის პირობებში ქარხანას 150 ათას კმ ზე აქვს გათვლა,150ის შემდეგ , ხელებს იბანს გარანტიაზე

პლიუს ამას ვერ იტანს ბუქსაობას, ნაგრუზკას წვალებას, ადგილიდან რეზკი დაძვრებს ,ზეთს ცოტა უფრო მალე უნდა გამოცვლა ვიდრე ჩვეულებრივ ტიპიურ ავტომატს. ხო , ვოქსები რამდენადაც მახსოვს 2004 წლის მე7თვის შემდეგ ვარიკებია ყველა როგორც ნოაჰი,თუმცა პატარა გარბენოთ და ნორმალური ნახმარი ,საგორავებლად ცუდი არაა. Aქ კიდევ მთავარია რა ექსპლატაციის პირობებისთვის გვინდა . ყველაფერს უნდა თავისებური მოფრთხილება, ვტომატსაც ხომ უნდა მექანიკისგან განსხვავებით, მაგრამ ალბათ ჩვენს პირობებში მე მაინც ტიპიურ ავტომატს მივანიჭებდი უპირატესობას ვიდრე ვარიატორს , ვითომ, 1ლიტრა 1,5 ლიტრით ეკონიურია მაგრამ ზეთში მიგდის საბოლოო ჯამში ეგ ფული . Vარიატორი კი საერთოდ წესით და კანონით არ რემონტდება, ერთჯერადად მოიაზრება ,გაიარა 150 ვსო ამოწურულია გარანტია,შეიზლება 200ზე დაიბრიდოს შეიზლება 300ზე, მაგრამ იქ 150გაიარა ვსო გადააგდო,ან მოიშორა ის მანქანა -ჩვენთან კი ყველაფერს ახერხებენ ვარიატორის რემონტსაც კი
This post has been edited by xaligari on 20 Jun 2016, 02:27