ჩემი დარწმუნება რა შუაშია მეგობარო, მე კი მაქ იმდენი ცოდნა რო ეგ არ დავიჯერო, შენ ვინც დაგარწმუნა რო 700 ნიუტონი გაქ საბურავზე ის ან ცდება ან გატყუებს

შენ მანქანას სტანდარტულად აქვს 510 ცხენი და 630 ნიუტონი ატმოსფერულ ძრავზე,
აქედან საბურავზე მიაქ დაახლოებით 400-410 ცხენი და 490-500 ნიუტონი, შემშვები გამშვები კოლექტორი რო გააკეთო და ნასტროიკა საბურავზე შეგიძლია მიიღო 40-50 ცხენისძალა და 40-50 ნიუტონი. ჩემი თუ არ გჯერა, მერსედესის ერთ ერთი საუკეთესო ტუნერის, ვეისტეკის საიტზე გადადი და ნახე
http://weistec.com/all/e/e-63/2007-2009-w2...cu-upgrade.html მასეთი შედეგი არცერთ ატმოსფერულ ძრავზე არ დადებულა და თურმე ვანო აკეთებს ჩვენთან თბილისში ხო მაგარია
This post has been edited by maverick16 on 23 Jun 2016, 10:53