#48195143 · 26 Jun 2016, 12:26 · · პროფილი · პირადი მიმოწერა · ჩატი
არასწორად სინჯავთ... უნდა შეადაროთ წვა ხალასტოიში ყოფნისას და წვა როცა 2 ში ჩააგდებ და გაზს არ აძლევ თორემ ეგრე გუშინწინ დაბუქსირებულს ახლობლის მანქანას უკან გავყევი დიღმიდან გლდანამდე.. ჩავაგდე 2 ში და ეგრე მოვდიოდი გაზს ვაძლევდი ასე1200- 1300 აბაროტამდე. ახალი განოლებული მქონდა სპიდომეტრზე ამთვლელი. გაზის ყოველ ბოლო 1 კუბიკზე ახლიდან ათვლას ვიწყებ რომ ჩავასხავ გავიგო სიზუსტე. მოკლედ ბოლო 1 მწვანე რომ დარჩება და გავანოლებ სანამ წითელი აინთება 25 მილამდე გადის მანქანა. აი მაგ გორაობით 20ზე აინთო.. 5 მილი ანუ 8 კილომეტრით ნაკლები იარა მაგ გორაობით.
ჩემი აზრით 2 სიჩქარეში თუნდაც გაზს არ ადგამდე უფრო მეტს დაწვავს ვიდრე ხალასტოიზე იდეალურად სწორ ზედაპირზე იმიტომ რომ ძრავს კუზაოს თრევა ყველა ვარიანტში უწევს. ხალასტოიში კი მარტო თავის თავს ატრიალებს. სწორ ზედაპირზე ნებისმიერი მგორავი სხეული ჩერდება. ანუ ინერციის საწყისი ძალა ყოველთვის დაიკლებს და გაჩერდება ხახუნის გამო, ამიტომ ვერანაირი ინერციის ძალა უფრო მეტს ვერ გაატარებს
This post has been edited by Moen17 on 26 Jun 2016, 12:27
|