quattro2.0 აქ 165-ცხენი პროსტა ###ობა რუსეთშI შეზღუდული აქ ნალოგების გამო თირე პრაშივკა სტოკი 165-ცხენით არის და დაჩიპვით 180-დე აღწევს.
პლიუს ამას უყენია ქარნხულად სპორტული კოლეკტორი 4-2-1 ოღOნდ კატალიზატორით ეუროსტადნარტების გამო აბა უკატალიზატორით არავინ გამოიყვანს. გამოდის კატებს მოხსნილი და სრულყოფილი ამგარი სპრტული კოლეკტორი გაქ.
წვა ქალაქში აქ 7-8ლ 95საწვავით (98 ნაკლებს დაწვას უკეთ წავა), ტრასაზე 5.8-6.5 მერყეობს, აქ მინუსი თუ გაზაობ მწარედ წვავს, თუ გორაობ ძაან ცოტას წვავს.
ნაცნობს ყავს 2013წ გარბენი აქ 140 ათასი, მხოლოდ ზეთ სუცვლის და მაგხელა კუმშვაზე როა ძრავა 92-ტსაც ასხავს და 95 და პრობლემა არ ქონია,
ზეთს ძრავა 15-ატასზე მხოლოდ 200გრამი დაიკლო, დალშე ყველაფერი კარგია, კიდე მინუსი პროსტა ცივზე ხმაურიანი დალშე საკაიფოა როცა ხურდება ეგეთI სქემა აქ ძრავას.
ჩვენ 25 გავიარეთ და მაგარი მოგვწონს და ნაცნობებიც კმაყოფილები არიან.
არის კიდე 2.5 4-ცილინდრით 192-ცხენით რომელიც 2.0ტფსი 180-ცხენიან აუდის აპობს უპრობლემოდ სტოკ სტოკში, ვარ ნაჯდომი 2.5-იან სკაიაქტივზე და 1-2 ბუქსაობს და მაგრად დადის და წვავს 8-9ლ
თან აქ ### მაზდას მძღოლი დ-თI ადგავს ის კი არა სრაზუ 2დან რო გადაიტანოს ტიპტორნიკშI
პ.ს ბავარიის ფანი სად არის რო ვერ ვხედავ?