quattroquattro აქ უამრავი მინუსი რაცარუნდა ბეზაპასნი ჩანდეს და ხალხში დარჩა ის მითო რო 4x4 თუ უფრო ბეზაპასნია რაც დიდი შეცდომა აგრეთვე fwd.
ერთადერთი რპბოლემა rwd უმეტეს წილათ არის შოფერის უცოდინრობა და შეცდომა რის გამოც მეტი საგზაო შემთვევაა დაფიქსირებული,
თანამედროვე awd დღეს უფრო დავწეილია (პლიუს კომპიტერებმა გამიყვანეს უფრო ბეზაპასნად) ვიდრე 2000წ მაგრამ მაინც არ აქ ის მომენტი როგორც rwd აქ, ანუ კუზაო შეგდება მოსახვევში განა სადრიფტაოდ
არამედ რო კარგად შევიდეს რაც უკანა თვალს მაგ მხრივ ბადალი არ ჰყავს.
4x4 80% აქ საშინელი ანდერსტირი განსაკუთრებით ისეთ მოსახვევებში როგორიცაა touge, ძალიან სუსტად უხვევს და მიაქ კუზაო მთლიანად სნოში რის გამოც
დაჭერაც და მოხვევაც ჭირს, ამ დროს კიდე rwd კარგი მძღოლით ბევრად მაგარ შედეგს დებს ვიდრე 4x4 და სნოსი კიდე quattro რო აქ კუზაოს ერთ ერთი ცნობილი ფაქტია.
fwd მოუქნელი კიდე პიზდეცია
ამაზე ვიძახი, ეს კიდე skyline რომელიც იაპონელებმა მოხვევა awd დონისთვის უმაღლეზეა რაც quattro იმ დროს ბევრად ჩამორჩებოდა მოხვევაში.
დააკვირდი awd მოხვევას და rwd ეგეთ ადგილებში რამდენად ჩამორჩება 4x4.
ესეც წვიმაში პროფებით rwd vs awd
სანამ აუდის მაგრობაზეც ვიტყვით რამეს, ჯერ vw გრუპის გამოიძროს ტრაკიდან და მერე კიდე წინა საუკუნეში დაიმლერი
<COBHC>ბაზარი არაა, მაგრამ awd რო უფრო გაერთობიო კაცი ეგ უკვე მეტის ემტია
This post has been edited by ///M Power on 26 Jul 2016, 15:26