guest_1ასტრა გ_ში 1.6 ეკოტეკია ყველაზე პრობლემური ეკოტეკი. 2.0 ყველაზე უპრობლემო ეკოტეკია.
ისე ზოგადად პრასტოი ჯობია ეკოტეკს გამძლეობის მხრივ.
მთავარია მოუვლელი არ იყიდო ეკოტეკი. უკეთესი მოვლა უნდა. რემენი კარგი, ზეთი კარგი, ბენზინი კარგი. რემენი და ზეთი პლიუს დროზე უნდა შეიცვალოს. ჟიგულივით და პრასტოი ძრავივით ვერ მოიხმარ. მაგრამ ზოგიც ამბობს გამოდგომაზეაო. თავად მყავს ეკოტეკი 1.8 და გეტყვი რო 90 % პრასტოიზე კარგ მდგომარეობაშია. წვრილი პრობლემები აქვს მარა საერთო ჯამში კარგია.
პრობლემურს გულისხმობენ იცი რას ?? ზეთის კლებას და რემენი როლიკებიან/დამჭიმებიანად რო იცვლება, რომელიც ყიდვისას უნდა გააკეთო. თუ გაწყდა კლაპნებს ღუნავსო. მითხარით რომელი 2 ვალიანი ძრავი არ დაღუნავს კლაპანს. ზეთს რაც შეეხება, არავითან შემთხვევაში არ შეიძლება 10/40_ზე სქელის ჩასხმა. აი ეს ყველაფერი არის ხარჯი და მოიხსენიებენ როგორც კაპრიზნი იმიტო რო ცოტა მეტ ყურადღებას მოითხოვს. 2002 თუ 2004 წლიდან სულ ეკოტკები გამოდის, გკითხავთ მაშინ. გერმანელებმა უკეთესად იციან თუ აქ ხალხმა. თუ არ ამართლებს ძრავს კი არა მთლიანად მოდელს ხსნიან სერიული წარმოებიდან.
ნებისმიერ შემთხვევაში ვეცდებოდი გაზზე არ იყოს ნამუშევარი რითის ტაქსაობას აიცილებ.
და კარგი იქნება თუ იმენა სქელ ზეთზე არ იქნება 15/40 და კიდე უფრო მეტზე 20/40_ზე (ეს ბოლო რა უბედურებაა, ზოგი ასხავს)
შემოწმებით იყიდე, თავიდან უკეთესი იყიდო ჯობია.
პრასტოი ძრავები განაწილებული შეფრქვევითაც არის და მონოც. ორივე 8 კლაპნიანია. განსხვავება არის დროსელის პლასტმასის და რკინის ხუფში.
X16SZR მონო შეფრქვევა, დროსელის პლასტმასის ხუფით.

Z16SE განაწილებული (პოლნი) შეფრქვევა, დროსელის რკინის ხუფით.