SainTმითია ის რომ ყველა 3.5 ძრავს ენძრევა, ასევე ისიც რო ვერ დადის და მაგარი მკვდარია (გააჩნია რას ადარებ), M272 ძრავზე ე კლასი 4 წელი გვყავდა და ძააან მაგრად გვემსახურა მანქანა, არც ძრავის და ვაფშე არაფრის პრობლემა ამ პრიოდში, ეხლაც იგივე ძრავზე მლ-ი მყავს რესტაილინგი, ჰოდა ვერ გავიგე რას ერჩით ამ 3.5

) ვერ დადისო ამბობთ და ძაან მშვენივრად დადის 272 ცხენის ძალა აქვს და ამ კუზაოს ყოფნის, ნუ 5.0 რო უკეთ დადის ბაზარი არაა, მაგრამ არც ესაა მკვდარი.
კაროჩე ნუ აჯვავთ ამ 3.5-ს რა აარააა ცუდი ბიჭი

(
დიზელზე გეთანხმები, ცოტა პრობლემური იმ მხრივ, რომ ხელოსნებმა არ იციან ახალი თაობის ძრავები, თორემ 3.2 ცდი თვითონ ძრავი ძალიან მაგარია, მე მყავდა 3.2 ცდი მლ-ი და პატარა პრობლემი გამო გაყიდვა მომიწია, იმიტომ რომ ვერ გაუგეს რა სჭირდა და მახარჯინეს ფული ტყვილად, თუ დიზელის ყიდვაა 2005-2008 წლებში რაც გამოდიოდა 3.2 უნდა იყიდო არა ბლუტეკ სისიტემით, თორემ ბლუტეკი ცალკე თავის ტკვილია, გამონაბოლქვის შემცირების მიზნით გააკეთეს ევროპისთვის, მაგრამ ჩვენთან არ ვარგა, ცალკე აქვს რეზერვუარი ბლუტეკის ჩასასხმელი, რომ დიზელის გამონაბოლქვი შეამციროს, პროსტა აქ არავინ იცის ეგ სისტემა და არც მაგ სითხეს ასხავს არავინ, კაროჩე დიზელი მხოლოდ 3.2 2008 მდე რა, იმის იქით ცენტრიც ვერ უგებს ვერაფერს (იმიტომ არ ყიდის მერსედესი დიზელს), ხოო 8 ცილინრიანი დიზელი კიდე ცალკე თავის ტკვილია, მაგას ვაფშე არ ვურჩევ არავის.
l-e-v-a-nტელეფონი ბრატ ჩხუბში დავკარგე, ხოდა სახლის ნომერს მოგცემ რა ჩაიწერეეეე 25 60 60 (ავეჯის გადაზიდვის სერვისს მეძახიან მოფერებით)