მოდით ძვირფასებო თანდათან მივყვეთ,
ვერხნი მიორტვი ტოჩკა არის როდესაც პორშინი
ბოლომდე არის ამოსული

პორშინს გააჩნია ბრტყელი
ზედაპირი (ნუ ჩაიციკლებით ჭრილზე, მაინც ბრტყელ ზედაპირად აღიქვით)
ხოლო, წვის კამერა არის გუმბათოვანი ფორმის. მას ჯერ ერთი რომ ვერ
დაფარავს სრულად ბრტყელი ზედაპირი და მეორე კიდევ, კლაპანი
სადამდეც იხსნება იქამდე ვერ უნდა ამოდიოდეს პორშინი თორემ
ძრავის სტუკი ძალიან რბილი ნათქვამია იმასთან, რაც მერე მოხდება )
ხოდა ამიტო ვიკითხე, ბლოკის პრიზმას/გილზას კი გაავსებ ზეთით,
მაგრამ როგორ გაიგებ აცდი თუ არა წვის კამერას გავსების პროცესში?
სვეჩის დირკამდე რომ ამოიყვან ზეთს ესეიგი წვის კამერაც გაავსე.... უკვეე...
ჰმმმმმმმმმმმმმმ.. მოიცააა! ევრიკაააააააააააააააააააააააააააააააააააააააააააააა!
ჰაჰაჰა! აღმოვაჩინე !
მოკლედ პირველი ცილინდრი როდესაც არის ვერხნი მიორტვი ტოჩკაზე,
მოხსნე სვეჩს და გაავსებ ზეთით წვის კამერას შპრიცით სვეჩის დირკამდე. კარგად დაიხსომებ
ამ ყველაფრის რაოდენობას დაა მესამე ან მეორე ცილინდრი რომელიც აუცილებლად
იქნება ქვედა მიორტვი ტოჩკაზე ანუ ბოლომდე ჩაწეული, იმასაც გაავსებ პირამდე,
სვეჩის დირკამდე ანუ.
მერე ამ ორ მოცულობას შეადარებ და გამოაკლებ მეოთხე ცილინდრში
ჩასხმულ სითხეს პირველ ცილინდრში ჩასხმული სითხის მოცულობას

maaan I*m so fuckin genius..
This post has been edited by Zia_kurosawa on 3 Sep 2016, 20:09