ანუ ზომავენ ქარხნულად რომელ ნორმებზეა გამოშვებული იმას აკმაყოფილებს თუ არა ...
გამოდის რომ ევრო1 გათვლილი ჟიგული უფრო მარტივად გაივლის დათვალიერებას ვიდრე ევრო4 ევრო5 ის სტანდარტის მანქანები
აგრეთვე ევრო 2 იანი მანქანის უნივერსალური კატალიზატორი 60-80$ ღირს სულ , ხოლო თანამედროვე მანქანების ბევრად ძვირი რადგანაც ისინი გამოსაშვებ მილთან არიან ინტეგრირებულები

ბენზინზე მომუშავე ძრავებისთვის
ევრო-1 ზე დასაშვებია(CO) — არა უმეტეს 2,72 გ/კმ
(СН) — არა უმეტეს 0,72 გ/კმ
ევრო-2 ზე დასაშვებია(CO) — არა უმეტეს 2,2 გ/კმ
ევრო-3 ზე დასაშვებია(CO) — არა უმეტეს 2,3 გ/კმ
ევრო-4/5 ზე დასაშვებია(CO) — არა უმეტეს 0,8 - 1.0 გ/კმ
ოდნავ ნორმიდან ამოვარდნილი ევრო 4 იანი მანქანა გამოდის რომ დააბინძურებს გარემოს , ხოლო დარეგულირებული ჟიგული - არა