მანომეტრები ყველას სხვადასხვას უჩვენებს,ადრე 2.0 ზე დავაბერინე და სახლამდე ლამის გამწყვიტა წელში,3.5 ზე იყო რო გავსინჯე სახლში
ძველი რუსული მანომეტრი დაითრიე და შენით ნახე ხოლმე თურამეა ყველაზე ნაღდი ეგაა
დაშვებული საბურავი გვერდებს ცვითავს,გადაბერილი ზომაზე მეტად-საბურავის შუა ნაწილს
+1.5 და ეგეთ წნევაზე შეიძლება მოსახვევში გადაძვრეს ბორტიდან და დისკსაც გააფუჭებ+მაგარი არამდგრადი იქნება და იამაზეც გახევ საბურავს+ბევრს დაწვავს
1.8 ზე დაბლა არ ჩამოიყვანო
1.8 ზე რო დაბერავ ცივზე სიარულისას 2.0 ხდება
ასევე ამინდის ცვლილებისას იძლევა სხვაობას 0.2 -ს
დღე რო თბილა და სიტყვაზე 2.0 ზეა ,საღამოს სიცივეშI 1.8 დე ჩამოდის,მანქანასაც ეტყობა დღე ცოტა გრბად დადის ამ შემთხვევაში ღამე რბილად შედარებით
ან მზეზე რო აყენია მაშIნაც იმატებს წნევა ცოტას ,მანქანის ერთ მხარეს რო ადგას ხოლმე განსხვავებულია წნევები მზე საით მხარესაც ადგას მაგასა და მეორე მხარეს შორის
რავი ჩემსაზე რაც დაუმუღამე სუ მანომეტრით დავდევ ყოველ გასვლა შემოსვლაზე სახლში

ყოველ ამინდის ცვლილებაზე აციება დათბობაზე წნევა იცვლება და დასაყენებელია სასურველ წნევაზე