იმ შუაშია რო ბბ ს ეყენებოდა 1,5 ძრავი ,პატარა ძრავზე ეკონომია რასაც იბოლებიან 45% შანსი არაა,დიდ ძრავებზე 4.7 და ეგეთები ექნება "ვითომ" იმიტო რო დიაპაზონი ცდომილების დიდია,ქალაქშI შეიძლება 13 დააწვევინო შეიძლება 25 და მაგ სისტემაზე კიდე მოხევს აგერ წვა შეამცირაო
იგივე ძრავიან იგივე მანქანას, სხვადასხვა მძღოლი სხვადასხვას დააწვევინებს
გეყენება ეგ სისტემა და ფსიქოლოგიურად გეჯერება რო გიკლებს წვას

თორე ძრავი ძრავია არაფერ შუაშია იაპონური უბრალოდ შედეგი არ აქ და იბოლებიან თორე აქამდე კონკრეტულ ციფრებს დადებდა ვინმე გამართულ მანქანაზე
იმ დროსელის მოდიფიკაციის არიყოს 15 მიწვავდა ტრასაზე და 10 ზე ჩამოვიდაო არადა 9 ს უნდა წვავდეს ის მანქანა რაზეც ვიდეო გადაიღეს
ტოიოტას წყალბადის სისტემის მჯერა რო რეალურად ეკონომიური იქნება მარა აი ამეებისა არა
+სრული წარმადობა ერთ კონკრეტულ აბაროტზეა როგორც ვიცი,მაღალზე აღარ ეყოფა და იმაზე დაბალზე სრული არ ექნება
აქსელერაციის მიხედვით წარმადობა უნდა იცვლებოდეს ისე მე მაგის დაყენების აზრს ვერ ვხედავ,ანუ ჩადგმისას მეტი წყალბადი წარმოქმნას გაზის აშვებისას ნაკლები ზუსტი ნორმა იმ აბაროტზე რაც მანქანას ჭირდება
თუ არ იბოლებიან და დადონ შედეგი,ერთიდაიმავე გზაზე,ერთიდაიმავე დღეს,ერთიდაიმავე მიმართულებაზე,ერთიდაიგივე სიჩქარე და აბაროტით ერთიდაიგივე "გამართულ" მანქანას რა სხვაობა ექნება ბენზინზე და მერე მაგ სისტემას რო ჩართავს,დაიდოს კონკრეტული ციფრები და დავიჯერებ
გაზს რო აყენებენ ყველამ იცის მიახლოებითი შედეგი მარა ამაზე მე ჯერ ციფრებში არავისგან მომისმენია,ვინც აყენებდა ერთერთი ფირმის წამომადგენელსაც ველაპარაკე და თავის მანქანაზე ვერ მითხრა ციფრებში-"იკლებს ძმაოს" გარდა ვერაფერი და მაგას რაუნდა მოსთხოვო პროსტა
დაიდოს რეალური ციფრები და ტესტი და ყველაც დაიჯერებს ალბათ
1-გამარტულ მანქანაზე-კატალოგით ტრასაზე რაც უწერია გამართული 80-90კმ.სთ ით მოძრაობისას წვავს იმდენს,გაუმართავმა 10 ის ნაცვლად 15 რო წვას და მერე რაღაც შეუცვალონ და სისტემამ დაუკლოო ეგ პონტი გამოირიცხოს
2-ერთიდაიგივე გზა და მიმართულებაზე-აღმართზე ბენზინი რო არ გასინჯოს და დაღმართზე წყალბადი,სიტყვაზე აქედან რიკოთამდე უმეტესი აღმართია და მეტს წვავს,იქიდან ნაკლებს
3-ერთიდაიგივე დღეს-სხვა დროს ქარი როარიყოს,ან სვეჩებს ჰაერის ფილტრს დაერხა და ეგეთები
4- ერთიდაიგივე აბაროტი და სიჩქარე კრუიზით
5-ბაჩონკით ზუსტად ჩასხმული ბენზინი გათავებულზე
ტრასაზე 5 ს რო წვავს პატარა ძრავიანი ,ან დიდიანი 10 ლიტრს რა 45% დაიკლებს აი მაგარი საინტერესოა,მათემატიკაშI მაინც არ #####უვდებით
This post has been edited by quattro on 4 Oct 2016, 18:06