KVINSONცლს არ ვიცი როგორია მოვლის ამბავში. აი E კლასი კი ვიცი. პადუშკებს ძმაო ამორტიზატორის ფასი აქვს. 200 გელა. მეორე წელი მთავრდება რაც მყავს და ერთხელ შევცვალე წინ ცალი მხარე. ერთი კვირაა რაც პერედოკი შევცვალე. ორი წელი ხელი არ დამიდია. პროსტა ნამუსმა შემაწუხა.

მთლიანი პერედოკი კარგი ხარისხის ნაწილებით დამიჯდა 300 ზე ცოტა მეტი (გელა) ხლეობა 70 ლარი.
ელექტროობა ძალიან მაგარი აქვს არასდროს არაფერს შეუწუხებივარ. ძრავი M113 ია და კი იცი რა ძრავიცაა. ურო თუ არ ურტყი და მატორში ქვიშა არ ჩაყარე არა მგონია გააფუჭო. კარობკა რაც აყენია კი უნდა ხვდებოდე. 800 ნიუტონი მაქვს და 2 წელია დავდივარ.

იასნია სტოკია კარობკა. ერთადერთი პრობლემა არის რემენი. რემნებს წყვიტავს დედას უტყნავს

იასნია თუ გაკეთებული გყავს ხო საერთოდ. ამიტომ ერთხელ უნდა გამოიწერო კარგი ხარისხის რემენი გადაიხადო 100 დოლარამდე და დაისვენებ. მე შკივი რო დავაპტარავე რემენი შევცვალე მოკლე დავაყენე ოდნავ და რო არ მოგატყუო ერთი 50 ჯერ გავწყვიტე

მერე ქვედა შკივი გავადიდე და იაპონიდან რაც ჩამოყვა ისევ ის დავაყენე და ერთი წელია არ გაუწყვეტია.
ტუნინგიც ძალიან იაფი ჯდება. 1000 ლარში კაი მამალ 50 ან 60 ცხენს უპრობლემოდ დადებ. მე 80 ცხენი დავდე მაგ ფასში. საბურავზე სადღაც 45 ცხენი + 200 ნიუტონი. არაა სახუმარო ცხენები მაგ ფასში მითუმეტეს. ახლა კიდევ 400 ლარი მინდა და კიდევ 30 ცხენს დავდებ სავარაუდოდ. კოლექტორი უნდა გადავაკეთო და გაგრილება მაქვს მსოაგვარებელი.
დალშე რავი ძმაო უნდა იარო და იკაიფო V8 ით. მთავარი მუღამი ამ მანქანის სწორედ ეგ არის რომ ნაწილების ცვლა არ უნდა ყოველ თვე.
This post has been edited by sormer500 on 20 Oct 2016, 04:42