l_e_v_a_nპრობლემა აქვს შენ მანქანას. თან ამგარი პრობლემა. სავარაუდოდ ვოზდუხამერი უნდა იყოს.
Turfჩავიარე ტრაქტორივით ბიწო ?
Gianni
Halenმე მეგობარო ეს მანქანა რო ვიყიდე წვა მაგარი კუტუზე მეკიდა

))) არც ახლა მაღელვებს დიდად. უბრალოდ ეგრე წვავს და რა ვქნა ?

ტუ გესიამოვნება ვიკატაოთ ძმაო და ნახავ შენი თვალით. მითუმეტეს გაკეთებულია ჩემი და ლოგიკურად მეტი უნდა დაწვას. სხვათაშორის საკმაოდ ბევრი შუქნიშანია რუსთავში. იმაზე მეტი ვიდრე საჭიროა
C63 AMGოხ შე გათახსირებულო

როგორ მამენატრე შე ჩათლახო შენა. რო ჩამოვალ შეგეხმიანები
EMZ-089თბილისში მიწევს ძალიან ხშირად სიარული. რუსთავი სულ 20 მეტრის სიგრძეში 100 კილომეტრის გასვლას ვანდომებ 2 კვირა
iloilo603ზუსტად კომპრესორი რომ არის მაგიტომ წვავს ცოტას იმიტომ რომ კომპრესორის შკივი სულ არ ააქვს მაგნიტს მიწებებული. და არ მუშაობს დატვირთვით.
BOSHOVICHIშენ არ გეწყინოს ძმაო მაგრამ ცენტრში ის ვერ გაარკვიეს ჩემ მანქანაზე რო კონდეციონერის კომპრესორს ქონდა პრობლემა და არა თვითონ კომპრესორს.

რო ვყიდულობდი 2 წლის წინ მანდ მივიყვანე შესამოწმებლად კომპში ეაერთეს და დაწერა კომპრესორი (აუქციონის ფურცელში ეწერა რომ კონდეციონერის კომპრესორს ქონდა პრობლემა) და ცენტრში მეუბნებიან იმენნა ძრავის კომპრესორს ააქვსო პრობლემაო. ამით იმის თქმა მინდა რომ საქართველოს ცენტრს მე არ ვენდობი. თავად მყავს მანქანა და ჩემზე კარგათ ვერ ეცოდინებათ რამდენს წვავს ჩემი მანქანა.
ჯიმის კარგათ ვიცნობ და კარგათაც იცის მანქანა. მე არ ვიცი ჯიმის E55 რას წვადა მაგრამ აგერ მიყენია სახლში და არასდროს დაუწვია მაგდენი ბენზინი როცა ნელა დავდივარ. აქვე ვიტყვი რომ ჩემი მანქანა მუშაობს იდიალურად. სმესიც ძალიან კარგი აქვს, ზაჟIგანიაც კარგია, და ზოგადად ყველაფერი კარგათ მუშაობს.
პ.ს კიდევ ერთხელ ვიმეორებ ჩემთვის მაგას მნიშვნელობა არ ააქვს თუ გინდა 50 დაწვას მე მაინც ვიყოლიებ ამ მანქანას უბრალოდ ვიძახი ფაქტს რაც არის. არ წვავს მაგდენს და ხო არ მოვიტყუები
This post has been edited by sormer500 on 12 Nov 2016, 20:43