ყველაფერი სწორად გითხრეს ზედა პოსტებში და არ ვიცი რა დავამატო.
მყავს იაპონური მარცხენა მ54 3.0 ძალიან მოვლილი და მეც არ ვაკლბ მოვლას. უნდა უარო და გასიამოვნებს. 149 კმ აქვს გარბენი.
მობილ-1 და ლუკოილის პრემიუმს ვასხამ და არის ხოშიანად.
წვა 17 ქალაქი (ვერა-ვაკე-საბურთალო) თუ დიღომი, ავლაბარი სანაპირო შევურიე, 16 ზე ჩამოდის. ვარკეთილი-თემქა ალბათ 15
ნაწილები ისეთი ძვირი აღარ ღირს როგორც ადრე. ბევრი იშლება და ხალხიც გაერკვა და ასტრონომიულ ფასს არ ადებს.
ბაზარს აფუჭებს ჩაძირულ დაჭმუჭნულ პრაბეგჩამოყრილი მანქანა რომელიც რა თქმა უნდა თავის დროზე ნახევარ ფასად არის ნაყიდი, მერე სადღაც ძლივს მოხოდილი და ყიდიან მერე 4 ებში და 5ებში. მერე ახალ პატრონს კიდე 4 არ ყოფნის ჭკუაზე მოსაყვანად. სამაგიეროდ მ-ის ტაივან შიტოკით დადის. ეს არის ქართული მენტალიტეტი.
ჩემი მაგალითად გრამ ზეთს არ ჭამს შეცვლიდან შეცვლამდე. არავის არ ჯერა, ბმვ ვ6 და ზეთს არ ჭამდესო.
ეხლაც ჩემი მანქანის გაყიდვა რომ მინდოდეს უნდა გავატანო ვიღაცას ხურდაში, იმიტომ რომ არა მ შიტოკები აქვს და არა მ სალონი. სამწუხაროდ ტექნიკური მდგომარეობა მეორეხარისხოვანია საქართველოში.
დაველოდები მეც ამ 2017 წელს და მერე მივასუხარებ, იქნებ შეიცვალოს რამე