დაგითვლია?
ასე დამაჯერებლად როგორ იძახი?
წელიწადში 18კ ს თუ გადიხარ საშუალოდ იღებ გაზის მონტაჟის ღირებულებას და ხარ პლიუსში.
მე კიდევ წელიწად ნახევარში 40კ გავიარ ეუკვე
აბა გადათვალ გადმოთვალე ეხლა
როდესაც ყოველ დღე მხოლოდ სამსახური სახლი მიწევს 40კმ ს გავლა მაშინ ყველანაირად გიღირს გაზი, თუ გადიხარ დღეში 5კმს ს იასნია არ გიღირს.
ეგ ერთი, ეს ვიზახი ჩემს ბოლო მანქანაზე, კერძოდ აუთბექზე რომელსაც მოყვა გაზი, მე არ ჩამიყენებია, მაგრამ მოდი მოყვები ამის წინა მანქანებზეც, მაშინ ბევრს არ დავდიოდი წელიწადში 20კ ზე მეტი არ გამომდიოდა, 2013 წელს ვიყიდე სუზუკი გრანდ ვიტარა, 2 კარიანი 1.6 მექანიკა

, რომელშიც ჩამოყვანიდან 2 კვირაში გაზი მედგა უკვე, ოთხ ცილინდრინი აპარატურა, ეს მანქანა მყავდა ერთი წელი, მერე გავყიდე, ოღონდ გაზი მოვხსენი, შემდეგ ვიყიდე 2003 წლიანი მაზდა ატენზა, რომელშიც ეს მოხნილი გაზი ვტენე შიგნით, ჯამში ერთი და იგივე გაზის აპარატურა მქონდა 2.5 წელი, შესაბამისად თანხის დანაზოგი გამოვივიდა 3 იმ აპარატურის ფასი, როცა გავიარე დაახლოებით 40-50კ ჯამში იმ აპარატურით.
2 წელი ვმUშაობდი გაზებში, დაყენება ხდება სტანდარტის შესაბამისად, ჯემალასთან დაყენებულს უნდა გაატარო მერე ტექ შემოწმება დარღვევა ამოგივარდება არ გაძლევენ ტექ დათვალიერების საბუთს და ჯარიმაა პატრულმა რომ გაგაჩეროს.
იგივეა ევროპაშიც, შესაბამისად აქაც ვერ აკრძლავენ ვერაფერს, უბრალოდ ტექ მოთხოვნილებების შესაბამისად მოგიწევს ბ-აირის სისტემის დამონტაჟება.
ეგ ბიზნეში საქართველოში არ მოგონილა და აქ არ დაწყებულა პირველად არაქარხნულად ბ-არიზე მყოფი მანქანის გაზზე გადაყვანის დვიჟენიები
This post has been edited by PREDATOR on 31 Jan 2017, 13:08