vaneveraარაფრის .
რო ხელის შამპუნებთან შედარებით არა ეკონომიური გამოდის
გრასის ხელის შამპუნი 50გ იხსნება 10 ლიტრზე

უკონტაქტო თითქმის ყველა ბრენდი ასე ზავდება აი ზამთარში მაგარ დასვრილზე 3 კვირის გაურეცხავი რომ იყო იმაზეც არ დამსჭირვებია 300 გრამის გაზავება უპრობლემოდ ერევა უფრო ნაკლები კონცენტრატიც
ზაფხულში მტვრიანზე და ნაწვიმარზე 150 გრამს ვაზავებ ხოლმე
გრასს ააქვს "Active Foam Gel" რომელიც ზავდება 80-150 გრამი 1 ლიტრზე ანუ მაქსიმუმუი აქვს 150 გრამი უფრო კონცენტრირებულია მაგრამ ეგ ძვირი ღირს და თანხაში საბოლოოდ მოგება არ არის უბრალოდ ფსიქოლოგიური მომენტია
nrnaaaთუ კონტაქტების რეზინები დაზიანებული არ ააქვს არაფერს არ სჭირდება შეფუთვა
გარეცხვამდე + კლემა ჩახსენი
გასარეცხად ფეირი არაფერში არ გამოგადგება
იყიდე მატორის გასარეცხი საშვალება ნებისმიერი მე ამას ვიყენებ თუ არ ვცდები ასეთი შეფუთვით 5 ლარი ღრის
ყველა ჭუჭყს ჯიგრულად მოგიხსნის
Grass Motor Cleaner

აი აქ მიდეს სურათები როგორ გამოიყურება გარეცხვის მერე ჩEმი ძრავი
» სპოილერის ნახვისთვის დააწკაპუნეთ აქ «
დღეს როგორც იქნა გამომიჩნდა თავისუფალი დრო და გავრეცხე საკუთარი ავტომობილის ძრავი
გამოვიყენე Grass Motor Cleaner კონცენტრატი რომელიც გავაზავე 1:4 შეფარდებით წყალთან
უკვე მესამე ძრავს ვრეცხავ ამ ხსნარით რასაც დავაკვირდი
. ფასი ძან მაგარი აქვს ამ ფასში არც ბაზარზე და არც კუსტარულად არაფერი არ იშოვება მიახლოებული შედეგი მაინც რო მიიღო
.თუ ძრავს არის მსუფუქად დასვრილი ზეთით ყოფნის 0.500 გაზავებული ხსნარი და ირეცხება იდიალურად სხვა ნებისმიერ ჭუჭყს ხსნის ეგრევე
.თუ ძრავი დასვრილია ძალიან ზეთით აი ისე რო სქელი ფენაა არის + მტვერი და ტაოტივით არი ქცეული საჭიროებს პროცესის განმეორებას თუ ჩოთქს დაახმართ შეიძლება არც დასჭირდეს განმეორება
ახლა ვისაც აინტერესებს როგორ ირეცხება
. რეკომენდირებულია + კლემის ჩახსნა
. თუ სადენები და კონტაქტის რეზინები ნორმალურ მდგომარეობაში არაფერს შეფუთვა არ სჭირდება.
. ესხმევა ოდნავ შემთბარ ძრავზე და ჩერდება 2-3 წუთი ოღონს არ უნდა მოხდეს მისი შეშრობა ,
ხსნარი შეგიძლიათ გამოიყენოთ ნებისმიერი ფირმის რომელიც გაგეხარდებათ , ამ კონკრეტულ შემთხვევაში ზევით მაქ მიტთითებული რომელი ფირმის ხსნარია .
. შემდეგ უნდა ჩამოირეცხოს, უკეთესია კერხერით თუ არა და ჩვეულებრივი შლანგითაც შეიძლება უბრალოდ ძან ზეთიანის შემთხვევაში შედეგი ოდნავ ცუდი იქნება.
. მერე სასურველია კომპრესორით დაჰაერდეს დაქოქვამდე მე არ მაქ კომპრესორი და ჩვეულებრივ სველს ვქოქავ 4 სხვადასხვა ძრავი გავრეცხეთ არცერთზე პრობლემა არ შემქმნია .
Ps: ძრავის გარეცხვა რეკომენდირებულია მინიმუმ წელიწადში ორჯერ და როცა ძრავი გაირეცხება სისტემატიურად თუნდაც წელიწადში 2_ჯერ
ძრავზე თავისთავად ვერ მოასწრებს იმდენი ჭუჭყის და თუნდაც ზეთის დაგროვებას რომ ერთი პროცედურით არ გაირეცხოს.
ესეც სურათები,
გარეცხილი სურათები უკვე ავტოფარეხში მაქვს გადაგებული გარეთ წამოჟინჟლა და ოდნავ მუქია მაგრამ განსხვავება შესამჩნევია:
ამ ძრავის გარეცხვა დაჯდა:
.0.80 თეთი კონცენტრატი
.წყალი უფასოო

.კერხერის დენი დაახლოებით 5-10წუთი 0.04 თეთრი
.ჯამში : 0.84თეთრი






