Nemiroffბენზინით რომელზე იყო არ მახსოვს
ვალვეტრონიკი გამოვრეცხე ადრე ნავთი და აციტონით შეიძLება ეგ გახსოვს,კოლცოები მიკრული ქონდა და ბოლავდა,3 დღეში გახსნა და იმის მერე 60კ გავატარე ბედნიერად,1500$ მაშIნ ეგ ძრავები ღირდა

შეცვლა და შეკეთებასაც გადავრჩი არაფერი დაჭირვებია N42 ვალვატრონიკი იყო
შეკეთება სხვა ძრავზე დამჭირდა
სუხოი პერებოი აიღო ძრავმა,ძრავის ხელოსნები ჩამოვიარე მეთქი ესეა რამე ნახეთ და არა კაიაო,არადა ხო ვატყობდი რო ვერაა და რაღაც ჭირს,ამეშალა ნერვები და გადავწყვიტე ჩემით მეჩალიჩა
ცხოვრებში პორშინი არ მინახია ახლოდან,დავჯექი ვიკითხე ოხრად,მერე ეზოში ავაყენე ბლოკებზე და დავშალე ძრავი,ამოვიღე რათქმაუნდა,პორშნები დარბოდნენ ცილინდრში,ვალი წინ და უკან დადიოდა ,კოლცოები დატეხილი და ესეთ ძრავზე 10 კაცმა მითხრა კაიაო
გავაკეთე ჩემით ეზოში
ნიზი შევცვალე,იმ ნყიდი ნიზიდან პორშნები რამე ამოყარე ყველაფერი დაურეცხე ახალი კოლცო,კლ სალნიკები დავცვალე,კლ პრიწირკა დრელეთი და ყველაფერი სუფთად ჯიგრულად ავაწყე
აი იმ უხარისხო ზეთის გამო რაც აბკატკაზე ჩავასხი მეორედ დავშალე და კოლცო ისე იყო დაცვეთილი კოლცოს რო ჩადებდი ცილინდრშ 3 მმ დე თავისუფალი რჩებოდა,ანუ ბოლოები ერთმანეთტან არ მიდიოდა

კაი გაკვეტილი იყო რას შVება უხარისხო ზეთი
დალშე 200კ გავატარე აი საერთოდ უპრობლემოდ,არანაირი კლება და ეგეთები გრამს არ იმატებდა იმენა+ეწეოდა სასწაულად
იმაშI ვასხავდი არალის ზეთს,მარა ეხანდელი და მაშIნდელი არალი ერტი იყო თუარა არვიცი და ვერაფერს ვიტყვი
არანაირი გამოსარეცხი არ გახდა,არანაირი ნადები და არაფერი იყო იმენა ჯიგრულად
5 კ ზე ვცვლიდი უბრალოდ ეგიყო და ეგ
და ზეთს რო დაჭირდება გამორეცხვა და ნადებებს დაიდებს ის ზეთი არის ნაგავი-როცა დროულად ცვლი
თუ გადააცილა ადამიანმა და 15 ზე ცვალა და ეგეთები იასნა გააუბედურებს ძრავს
This post has been edited by quattro on 3 Apr 2017, 16:29