არა 2009 წლიდან გამოსწორებულია ჰონდებში ჰიბრიდის სისტემა. ბატარია მუშაობს გრძელ დიაპაზონში და უფრო დიდხანს ძლებს ბატარია.
ბენზინის ძრავი რომ არ ითიშება მაგიტომაა ტოიტო უფრო ჰიბრიდი ვიდრე ჰონდას იმმა ეს ძრავილს ელექტრო დამხმარეა იდეაში.
მაგრამ აქვ თავისი პლიუსები სტარტ-სტოპი, რომელიც ყველა ბაზურ მოდელზეა, და ისედაც ეკონომიურია ფიტი და ამ ელექტრო ძრავის დახმარებით კიდევ ეკონომიური ხდება
დავდე მე მაგის რევიუებიც და ტესტებიც დადაც დავიდეოებულიცაა და დასურათებულიც რო ეგ მანქანები წვავენ 4დან 5 დიაპაზონში ზამთარშიც კი
რუსებზე ვერ იტვით ახლა მსგავსი რაღაცეები ეშლებათო, თურამეს სწავლობენ ჩვენთან მოხეელეები სულ მაგათ ფორუმებიდან და ვიდეობით
ტერიტორიულადაც იმხელაა რო ყველაფერი შეიძლება გაიგო უმცირესი დეტალებიც კი, ხალხის და მანქანის სიმრავის გამო.
თან არ ეზარებათ ყველაფრი ინტერნეტში ატვირთვა და დასაბუთება რაც დასაფასებელია მე ვფიქრობ .
პ.ს ვიმეორებ ტოიოტა ჰიბრიდული სისტემით უკეთესია ჰონდაზე, უკეთესია ოდნავ კომფორტში აღარ დავაწვრილმანებ ამ რამოდენიმე დეტალის გამოკლებით ჰონდა ყველა კომპონეტში ჯობს თუნდაც მაგ საოცარ ეკონომიურობაშიც რაც პრიუს ბრალდება
არაფერს ელოდე არაფრისგან.
© უილიამ შექსპირი
© ONLY YOU AND YOU ALONE CAN CHANGE YOUR SITUATION DON'T BLAME IT ON ANYTHING OR ANYONE