ქალაქშI წვავს 11-12-13 კონკრეტულად GT86 ითხოვს 98 საწვავს, ზოგი 95 ასხავდა და ჩეკი აუნთიათ
როგორც ვიცი, brz (ნუ ანალოგიურია ყველაფერი) ქარხანას 95 დაშვებაც აქ რატო არ ქნეს გტ86 ეგ არ ვიცი.
სტოკი კომპიუტერი უნდა ნასტროიკდებოდეს თუ სუბარუ უყენია.
პრობლემა ამ მანქანას არაფერი ქონია, ახალია ჯერ პატრონიც მაგრად უვლის და ნაწილები კონკრეტულად ცვეთადი სადილეროშI
არის, ხადავოი ნაწილებზე ჯერ არ ვგქონია პრობლემა და არ მივსულვართ

იცი როგორი მანქანაა, მძღოლს რომელსაც უყვარს დრაივი მანქანისგან სიამოვნება და ესმის ეგ თემა მაგისთვის ზედ გამოწღილია,
ბევრი წერს რო ნელია და რამე, არც ნელია არც ჩქარია ოქროს შუალედია

მე პირადად დიდად რო მკიდია 300-500 ცხენი და უაზრო აჩქარება ჩემთვის იდეალურია.
სალონი პატარა ჩანს მაგრამ 2 ჩემხელა მყავს ძMაკცი საკაიფოდ იჯდა საჭესთან.
სალონს რაც შეეხება, არაფერი არ ჭრიჭინებს და არ ბრახუნობს, ტორპეტო კიდე რბილი მასალისგან არის გაკეთებული არანაირი პლასმასი
ბეტონის
ძრავა 4 ცილინდრისთვის საკაიფო ხმა აქ, ძალიან პრიატანი სატარებელია ქალაქის რეჟიმში (ტეზასთან შედარებით ნიზები რო ვაბშე არ აქ) ამას
საკაიფოდ მოყვება და 5 უფრო იხსნება, მაგრამ ამისამიუხედავად როვნად მიაქ ძალა, კოლოფი მსუბუქია და ძაან მოკლე აქ ახლო ახლოსა გეგონება კომპიუტერის სათამაშო საჭესთან ზიახრო ისეა

ელექტრონული დროსელისთვის საკმაოდ მგრძNობიარეა პედალი
იტოგშI ბევრი რო არ ვილაპარაკო ეგ მანქანა არის სუფთა დრაივერ ქარი, ეს მანქანა უნდა ყავდეს კაცს რომელსაც ევასება ტრაფიკშI სიარული, ძრომილაი,
ტრეკზე წაიკაიფოს, უნდა გრძNობდეს მანქანას ამის პატრონი და ასევე არ უწვავდეს ბევრს ქალაქში,
ვინც უაზრო სიჩქარეზეა ჩაციკლლი და ვერ გაუგია ამ მანქანის გემო ყველა დააჯვავს, 200-ცხენი საკმარისია რო იკაიფო თუ იცი როგორ
This post has been edited by ///M Power on 1 May 2017, 12:20