maverick16რეებს წერ ? რა ერთი პრინციპია ? რა ძრავი გამიხსნია ?
ატმოსფერული ძრავი და კომპრესორიანი ძრავი ერთი პრინციპია ხო ? ერთი წნევაა შიგნით ხო ? ერთი და იგივე ტემპერატურებია ხო ? ერთი და იგივე აფეთქება ხდება ხო ცილინდრში ? ერთი და იგივე დატვირთვას იღებს ხო ძრავი ? 100 ცხენიანი 4 ცილინდრიანი და ვეაბრაზნი 8 ცილინდრიანი ერთი და იგივეა ხო ? არა შენ ფიზიკაში ძაან ხარ ჩახედული გეტყობა.
ან ძრავი რატო უნდა გავხსნა ? რა მიზეზით ? სმესი იდიალურია, იდიალურად მუშაობს. დეტონაცია არ ააქვს, ცხენს სტაბილურად აჩვენებს თავის კონკურენტებთან იდიალურად დადის, გრაფიკი სტაბილური აქვს. ყველა ცილინდრზე სწორად აჩვენებს წნევას. ზეთს არ იკლებს ყოველ 1000 კილომეტრზე 8 ლიტრას, არ ბოლავს. რატო უნდა გავხსნა ძრავი ? იმიტომ უნდა გავხსნა ძრავი რომ თეგეტა მოტორსი მაგარია ?

თუ იმენნა გინდა რო ცუდი ძრავი იყოს ?
ისე უბერავს კომპრესორი მაგ 100 ცხენიან მანქანას რო დაუბეროს გაძვრება კუზაოს ნაწილები.
საბუთების შემოწმება გყვარებია
ეტყობა მაგ ლოგიკით უნდა გავხსნა მეც ძრავი და ჩავიხედო შიგნით. სურათებიც ხომ არ გადაუღო და გამოგიგზავნო ?
ჰო 100 ცხენიან მანქანაში რომ ასხავ მაგ ზეთს ასხავენ სუპერქარშიც კი ძმა ეგრეა. მეც არ გამიკვირდა რატო ასხავენ მაგალითად AMG GT ში სხვა ზეთს. ეტყობა არ იცის. წავიდეს ჩაასხას ტო 25 ლარიანი ზეთი.
თუ ტროლაობ საღოლ ძმაო ტროლინგის მასტერ კლასებია
iloilo603ჰო დავიდოვიჩიც მაქვს ნანახი. მე სხვას უყურე ვაფშე სხვა კამანდა იყო. ამიტომ პირადად უნდა გამოცადო.
This post has been edited by sormer500 on 10 May 2017, 20:45