კოლეგა
მეც 2010-იანი 2.4 მყავს და მართლა მაგარი გრუბი მანქანაა. მე მანქანის სირბილე უფრო მიშლის ნერვებს ვიდრე სიგრუბე, ასე რომ ადვილად შევეჩვიე. ხარისხის რა გითხრა აბა მე პირადად ფასი/ხარისხი მეორადობის პირობებში მაკმაყოფილებს, ახალში კი ნაღდად არ გადავიხდიდი 36-38K, მაგარი $იგ უნდა მქონოდა მაგდენი სანტა-ფე ში მიმეცა, როცა იგივე დროს 42 პრადო ღირდა და თან დიზელზე.
პ.ს. წვა რამდენი გაქვს?
პ.ს.ს. სახელმწიფო სამსახურში შკოდა-თი დადიოდა ძმაკაცი 1.8 ტურბოთი, მერე მიცეს სონატა კაკრაზ 2012-იანი მგონი 2.4 . ტიპი მიტირის იმ ძველ შკოდას. ძაან ნელია იმასთან შედარებით, ტრალნქი და მოუქნელიო, კარობკის ტვინი დაბრიდა და ძრავმა ზეთის წვა დაიწყოო. მგონი გამართლებაზეა ეს ხუნდაები.
მე პირადად ამერიკულს არ ვიყიდდი, ამერიკული და ჩემი ცენტრის სანტა-ფე მყავს შენადარები და ძაან დიდი სხვაობა ვნახე ხარისხში, აი ჩვენი ბაზრისთვის ბევრად უკეთესი ნაკეთები მომეჩვენა. აი ბოლტებიდან დაწყებული. სავარადოდ სხვადასხვა ქარხანაში და ქვეყნებშია ნაწარმოები.