სამუხრუჭე სისტემა გამართული, საჭეს დიდი ლუფტი რო არ უნდა ქონდეს და ფარები დარეგულირებული ეგ ისედაც ჭკუაზე მყოფ ადამიანს წესრიგში უნდა ქონდეს თავისთვის
აი აირბაგზე ვისი რა საქმეა მაქვს თუ არა, ან წინა მინაზე სადმე კენჭი მოხვედრილი ან კუთხეში პატარა ბზარი ვის რაში უშლის როდესაც ქვეყანაში მაქსიმალური სიჩქარე მაგ ვითომ ავტობანზე 110კმ/სთ-ა ? ეგ გერმანიის ავტობანზე 250+ ით რო უბერავ მანდ შეიძლება ქონდეს მაგას მნიშვნელობა (თეორიულად), ნუ დაფშვნილი დახეთქილი შუშით არ უნდა იარო ეგ გასაგებია.
ყველაზე საინტერესო თემა კატალიზატორებია, ეგ დიზელებს სჭირდება აბსოლუტურად ყველას ჭვარტლის ფილტრიანად, თან ჭვარტლის ფილტრი გარანტიაზე მყოფ მანქანებსაც მომსპარი აქვთ საწვავის ხარისხიდან გამომდინარე, ბენზინის მანქანებზეც 100კ+ გარბენით პრაქტიკულად ყველას გამოსაცვლელი აქვს კატალიზატორი, საინტერესოა რამდენი გადაიხდის 500$+ კატალიზატორში + ერთი მაგდენი ძრავის მოწესრიგებაში რომ კატ-ი ეგრევე არ მოისპოს (საწვავის ხარისხიც გავიხსენოთ

)
ხო მართლა, ამორტიზატორები როდესაც ზედმეტად დამუშავებულია სამუხრუჭე მანძილი საკმაოდ იზრდება და მანქანის სტაბილურობაზე საწის ლუფტზე მეტი გავლენაც აქვს, ხოდა მაგას არ შეამოწმებენ?
პ.ს. ერთი იმ იდიოტების თავში ჩამახედა ევროპიდან რომ რეგულაციებს დებილებივით პირდაპირ აკოპირებენ