gigia26პირველ ეტაპზე სასურველია შუშა გაიწმინდოს საგულდაგულოდ
. გაირეცხოს შამპუნით
.სასურველია ქლეიბარით გაწმინდო
შემდგომ ღრუბელით( გუბკით) ან სათვალის საწმენდი სტილის ნაჭრით წაუსვა ჰორიზონტალური მოძრაობით
ისე რომ არ დარჩეს დაუმუშავებელი ადგილი და აცდი 3-5 წუთი
ამის მერე რბილი ნაჭრით სასურველია მიკროფიბრით გაწმინდო იდიალურ სისუფთავემდე და დააცადო 24 საათის განმავლობაში საბოლოოდ შეშრობას (არ გამოიყენო ჩისტიტელები და არ გაწმინდო დამატებით რაიმე სითხით)
და პროცედურა გაიმეორე 15 დღეში.
მე დაახლოებით მსგავს პროცედურას 5-6 თვეში ერთხელ ვიმეორებ ხოლმე
CGVRPგაუმარჯოს კარგად შენი არი იყოს მეც ზედმეტად გადატვირთული
.ჰიდრო პოლიმერთან შეხება არ მქონია არ ვიცი თეორიულ დონეზეც

.ძრავის სარეცხს ახლაც ვიყენებს სისტემატიურად ძრავის გარდა არკების (პადკრილნიკების) გამოსარეცხად ძან კარგად რეცხავს

ძრავისთვის დასვრის ხარისხიდან გამომდინარე პირველ ეტაპზე ვფიქრობ 0.300გ კონცენტრატი 0.700გ წყალი ამ პროპორციით გააზავე
მე სტანდართულად 200:800 ამ პროპორციიტ ვიყენებ
გამოიყენე ოდნავ შემთბარ ძრავზე ნელთბილი უნდა იყოს და დასხმიდან 1-2 წუთი გააჩერე და ჩამორეცხე გულიანად მაღალი წნევით
. Active Foam Gel ეს არ მაქვს გამოყენებული ძირითადათ ვიყენებ Active Foam pink
როგორც ვიცი უფრო ძლიერი Active Foam Gel+ არის
მაგრამ საბოლოოდ ფასის სხვაობიდან გამომდინარე ეკონომია ფაქტიურად არ გამოდის
რაც შეეხება მაგის გაზავებას დაბინძურებიდან გამომდინარე 100:900 / 200:800 ამ პროპორციით ზავდება სტანდარტულად
ზაფხულის პერიოდში ჩემი აზრით 100:900 სრულიად საკმარისი იქნება
This post has been edited by kakhakakhiani on 14 May 2018, 00:55