Formula_Mმეც ძალიან მომწონს ეს მანქანები დიდიხანია ინფოს ვეძებ მაგრამ ორადაა გაყოფილი თითოეულ მოდელზე აზრები.
მე მაღალ ძრავს ვეძებ 545 ან 550 ასევე 535 განიხილება იასნია ამ მანქანის მუღამი ისაა რო მ ის ვიდზე იYოს მ ის სავარძლებიტ და მ ის რულიტ ეს არის საუკეთესო კომპლექტაცია რომ მანქნაის ინტერიერმაც გასიამოვნოს და ექსტერიერმაც.
გავანებოთ თავი ბევრის წვას და შევთანხმდეთ რომ იმ ყველაფერთან ერთად რაც ზემოთ დავწერე დავეთანხმები
არისტოტელე999 -ს და ვიტყვი რო ამ მანქანის მუღამი ჩემთვისაც 8-10 ცილინდრსშია
535 ახალი ძრავია ახალი კარობკა მთლიანად რესტაილი მანქანა იდეალური სალონით ვიზუალით,მაგრამ ამ მანქანაზე რაც აყენია ყველაფერს პრობლემატურად ასახელებს ხალხი პომპა ტურბინები ინჟექტორები ცივი კოლექტორი(ეს ყველაფერი თუ მართლა ასეა მაშინ შეცდომა გამოუშვია ბმვ-ს მაგრამ რავიცი)
545 ძველი მოდელია,ზეთს აპარებს,და იშვიათია ფულლ პაკეტი (არადა მაგარი ძრავია მარტო სალნიკების გულისთვის არ ღირს დაკიდება)
550 ისევე როგროც 535 არის იდეალური გარდა იმისა რო ამასაც ზეთის პრობლემები აქვს და ფორუმებზე წავიკითხე ზოგან რო კარობკაც ატრაკებს მაგრამ ასევე წავიკითხე რო უკვდავი ძრავი და კარობკაა.
530-528 კიდე ძაან იშვიათია რო ამ ნავაროტით იყიდო ან იმდენს წვავს რო გეფიქრება ბარემ 10 ლარის ბენზინს დავამატებ და წესიერი ძრავით ვიყიდიო.(ფასიც საკმაოდ დიდი აქვს)
დაბნეული ვზივარ და ვუყურებ მაი აუტოს ვერ გავიგე რომელი გავრისკო არადა 550-545 ის ფასში კაი 535 მოდის რესტაილი 550 ზე მარტივი მოსავლელი(მგონი) და პოტენციალის მქონე.
პ.ს იქსებზეც მასეთი ლეგენდები დადის პრობლემურია მარა მთელი საქართველო თუ არა 80% იქსით დადის

(გამოდგომაზეა ალბატ.
პ.ს.ს მექანიკა ცც მყავს ეხლა და სანამ ვიყიდდი საშინელებაა და პლასტმასის მანქანაა და თვეში ერთხელ პერედოკი უნდა ცვალო ელექტროობააქვს საშინელი.გავრისკე ვიყიდე სვეჟი მანქნა და 1 წელია მემსახურება არც პერედოკში შემიცვლია რამე (ჩემდა გასაკვირად) და არც სხვა რამეს აურევია.
კაროჩე მაინც ვერ გავიგე რომელი ე60 ვიყიდო?