#51417283 · 29 Sep 2017, 13:22 · · პროფილი · პირადი მიმოწერა · ჩატი
touch
ჩემი ნაცნობი პიროვნება რომელსაც ნპი61 და ტლკ105 ჰქონდა მითხრა რომ ძრავი ხიდებით ნისანი, ხოლო ძარით ტოიოტაო, რამას კი ვერცერთისას ვერაფერი მოვწიეო.
ნუ არ გაამართლა არცერთმა, არც წმინდა სისხლის ექსპედიციონერად და არც უნივერსალად, ტოიოტა ძველ ბაზას დაუბრუნდა ექსპედიცილნერებში, უნივერსალად კი შექმნა ახალი, სამწუხაროდ ნისანმა არ ისურვა კონკურენცია, ეს ავტობიზნესის მაფიაა თუ ნისანის კონსტრუქტორული ნიჭის სიმწირე სხვა საკითხია ( მე პირველი მგონია ) მაგრამ ახალი პატროლი ტიპიურ ამერიკულ მენტალიტეტზეა მორგებული, ისევე როგორც თანამედროვე ავტოწარმოების ლომის წვლილი, დიზაინიდან დაწყებული, ი62 არის კარგი შტატიდან შტატში, ჩააბი პრიცეპკაზე შემოდგმული იახტა ან სახლი და აგორიალე, რა დანიშნულებაც აქვს მშვენიერი მანქანაა, სექვოიას კონკურენტი უფროა ვიდრე 200 თუმცა დიზაინით თვით ლექსუსაც სჯობს.
ნუ ასი უკანასკნელი კრუზაკია ევროპული სტილის დიზაინით ( ძრავმა კი მირჩევნია პრასტოი 4.7 მეტი დამიწვას ვიდრე ვვტი ნაკლები, კიდევ კარგი რომარ დევს ეს უკანასკნელი ) ცალკე თემაა 7კ გელენდვაგენივით რესურსი აქვს, როგორც ექსპედიციონერად თუ უნივერსალად, ისე გაპიჟონებულ ბრაბუსად. მაგრამ კვადრატული სუვებიდან Y60 დიზაინია ჩემი ფავორიტი.
პ.ს. მოკლედ და უხეშად ჩემი სურვილი და მოთხოვნა სუვებისადმი. ექსპედიციონერები ბალკებზე მინიმალური ელექტროობით, მხოლოდ დიზელის ძრავით. საშუალო და დიდი ზომის უნივერსალები წინ გიტარა უკან ბალკა, ელემენტარული კომფორტისათვის საჭირო ელექტროობის რაოდენობით, ძრავი ბენზინ დიზელი. მცირე ზომის უნივერსალი სუვები კი მთლიანად გიტარებზე ( და არა კასტილებზე ) ელექტროობის სიმრავლით, მხოლოდ ბენზინზე. რამა სამთავეს უნდა ჰქონდეს, აი სპორტული ტრასაზე საწუილო სუვები კი ამერიკული სტილის განვრცობაა, არასერიოზულობა, სუვი და სიჩქარით მიღებული სიამოვნება ვერ მოდის თანხვედრაში.
This post has been edited by SR-71 on 29 Sep 2017, 13:37
|