Xuco_13შენ ვერ ჩაწვდი ჩემ პოსტს და მაგიტომ გამოგაქ ეგეთი დასვკნა ცხენების მომატება ძირითადად უნდა ხდებოდეს ცენტრში , რომელიც გასცემს გარანტიანს რომ არაფერი ძრავს არ მოუვა, და რომელი კერძო კომპანია გასცემს გარანტიას თუ ძმა ხარ რა
და კიდევ კარგად რო წაგეკითხა იმაშიც მიხვდებოდი რო როცა გარანტიას არ გაძლევენ და პახოდუ შეიძლება მანქანა მოკვდეს მაგას ჯობია იყიდო სხვა მანქანა 60ზე მეტი ცხენით
პროსტა ერთი რამეა გასათვალისწინებელი როცა ქარხნულად 320-330ამდე შეიძლება ამოღება და ტუნინგზე 390ს იღებს და დაჯე მეტს ხო უნდა ხვდებოდე არა რო ბრიდავ მანქანას მერე რაის კატალიზატორის ჩახსნები კაროჩე თქვენი საქმის თქვენ იცით პროსტა რა მანქანაც არ უნდა მყავდეს ლიჩნად მე პირადად ტუნინგზე არასდროს მივიყვან მეცოდება მანქანა და მიყვარს მანქანები
gio_cxelკაი რას მეუბნები

) კერძო კომპანია რომელიც არ გაძლევს გარანტიას მაგას ჯობია მიხვიდე ცენტრში რომელიც მოგცემს გარანტიას ეხლა ხო მიმიხვდი?

ზოგზოგიერთებმა გადაავლეთ ფორუმებზე რუსულებზე ინგლისურ ფორუმებზე და ნახეთ მათი შედეგები ტუნინგს რამხელა პრობლემა მოაქვს მანქანასთან დაკავშირებით უამრავი ინფოა
მე არ ვარ კომპეტენტური პირი მარა რაც სიმართლეა და მომისმენია უამრავი ადამიანისგან უცხოეთში პირადად ყოველთვის ასე ემთხვევა ტუნინგზე უსხი ზეთი და კარობკა რა დღეშიცაა მერე ჩემმა მტერმა გათვალოს

ქარხნულად რო 3.5ში ჩქარდება ახალი მ5 ები ქართველი რო ხელს მოკიდებს 1.5ში ააჩქარებს