მოკლედ ვიყავი დღეს, ყველაფერი ჩაუტარეს და შეამოწმეს.
ტექნიკური პრობლემა აღმოაჩნდა ორი: უკანა ერთ აპორნს აქვს ხაზები და არ შეიძლება მაგით სიარულიო და ფარების რეგულირება, ამაზე რეგულაციები ჯერ არ არის ამიტომ არავინ იცის როგორ უნდა დარეგულირდეს.

რაც შეეხება ვიზუალურ ხარვეზებს: წინა ბამპერი არის გატეხილი, სარკის პლასმასიც არის საყიდელი.


ეგ იყო და ეგ, სხვა პრობლემები არაფერი არ აქვს

ესენი მეც ვიცოდი, რომ ჰქონდა.
დიზელია მანქანა და გამონაბოლქვი მაშინებდა მაგრამ საინტერესო შედეგი დაიდო, მანქანამ აჩვენა 0.59 და ლიმიტი არის თურმე 3.0, ტაკშტო კარგადაა მაგ მხრივ.
ფურცელზე ლიმიტი შეეშალათ და 2.5 დაწერეს რადგან ძრავი უტურბინო ეგონათ (გარეთ რო გამოიყვანეს ვანახე ტურბინა სადაც იყო), ტურბინიანის მინ.ზღვარი არის 3.0 და უტურბინო დიზელის 2.5
ესეც ფურცლები.



პ.ს მანქანაში რომეპტროლის ევრო დიზელის გარდა არაფერი ჩამისხამს.
საბოლოო ჯამში მომეწონა ესე დეტალურად რო მოწმდება და შემოწმებას მხოლოდ კარგ მდგომარეობაში მყოფი მანქანა გადის.