კი ტოიოტაც გადავიდა მარკეტინგზე მარა რა შედარებაა, ყავს იმენა გამძლე მოდელები,შეიძლება სუ არ ვგიჯდებოდე მარა დაყევი კრუიზერებს რომელი მლ ხ5 და ხ6 შეედრება ან ქ5 და ქ7 ხო,იმენა ნაგვის ხროვებია გამძლეობაში ტოიოტას სუვებთან,იმენა ნახადუ დაიშლებიან იგივე ხმარებაში
ჰიბრიდებზე გეთანხმები იმენა ვერ ვიტან და არც არასდროს ვიყიდი,ჯერ რას გვანან,მერე ზეთის ჭამა უყვართ და შIგნიდან სალონი ცალკე + ვითომ ეკონომია
სედანები,ბაზ არაა ბანძI სალონები აქ ისეტი მართვა და კაიფი არ აქ მარა ჩვენ ხო უბრალო სერიულ მოდელებზე ვლაპარაკობთ არა,ვისაც იმენა მართვა და კაიფზე აქ მოთხოვნა იმას ფულიც აქ ყიდულობს მ-ს ამგ-ს ან ს-ს აუდის და მაგარი კიდია რო აგაზავებს და ხმარობს ის ფულსაც დებს და კიდია ის ფული კაიფზ ხარჯავს
მარა როცა ჩვეულებრივი უბრალო ადამიანი ყიდულობს მანქანას რომელიც სახლი სამსახური ოჯახისთვის უნდა,ან ისე სარბენად, არ აქ ოხრად შემოსავალი და ზუსტად მაგიტო ყიდულობს არა მ სერიას არა ამჯ ს იმას უნდა გამძლე და საიმედო მანქანა რო ატაროს და მთელი ხელფასი არ ატენოს მანქანას, ზუსტად მაგ სერიულებში ჩაისხეს ნემცებმა იმიტო რო დოხრინა პრობლემები აქვთ ზუსტად იმ არასპორტულ უბრალო დაბალძრავიან მანქანებს დდა იმ უბრალო მანქანების შენახვა ჯდება კატასტროფა
ამ მხრივ ტოიოტას ან ლექსოს იყიდი და გკიდია რა დადის ვირივით,სალონს ისეთ ტყავებში და ისეთ შUმკაშI ჩასვავ გერმანელებს არ დაესიზმრებათ რა ერტხელ მიახარჯავ შეკერე როგორი სიდენიაც გინდა,ტორპედო,შUმკა,რული ყველაფერი მოირგე ,ერთხელ ხარჯავ და დალშე მატორისტი და ელექტრიკთან არ ცხოვრობ ხო ხვდები
უმინუსო მანქანა არ არსებობს,უბრალოდ გააზრებული უნდა ქონდეს ადამიანს რო ყიდულობს მანქანას რასთან აქ საქმე და მერე როიცის მინუსები გადაწყვიტავს მზადაა იმ მანქანაშI გადაიხადოს იმდენი და მერე მოუწიოს იმ პრობლემებზე სირბილი რაც შეიძLება გამოიწვიოს იმ მანქანის ამა თუ იმ აგრეგატმა
აგერ ისე ზედაპირულად სამივე მოდელზე ,ვინც არიცის უბრალოდ ზედაპირულად პრობლემებზე,ბევრი აკლია კიდე რაც არუთქვამს
წ204 მერსო
სირცხვილი არაა რა ცეპის გაჭIმვა, 124 ები დღემდე დარბიან აქ რემენზე ხშIრად ცეპი უნდა ცვალო,ხო შეუძლიათ გაუკეთებიათ და იციან არა ხარისხიანი ცეპი მარა არა ახატია სასტავს
აუდი ა4
ამ ძრავს ერტი რამე ნაწილი აქ ნეტა რო არ ფუჭდებოდეს ? წინ წავიდნენ და ტექნოლოგიურად დახვეწესო,ამათი ტექნოლოგია და დედა ვატირე მანქანას ერტი გამძLე დეტალი არ აქ რათმინდა ეგეთი წინსვლა, ჩაუყენონ ამას 1.8 ტურბო კოვკებზე რაციყო ძVელი ძრავი,300 ცხენზე ნაურაზე ადის,კოლოფი და ელექტროობაც ვირი იყო და ირბენს გადარეულივით+ლამაზი იქნება მარა არა,იმენა ის განვითარებული კარდონის ###ძრავა უნდა ჩატენონ რო სერვისიდან ამდიდრო
ბმჭ ე90
ბმჭ ეზე აი ძალიან ბევრი დააკლო ბენზინის ძრავებზე კიდე ოხრად მინუსები აქ
ამეების მერე თუნდაც,აი ძალიან ზედაპირულად შეეხო მთავარ პრობლემებს და ბევრია დაკლებული ძრავებზეც და ისეც რატმინდა ამათი ტექნოლოგიურად წინ წასული ერთჯერადი კარდონი
ბანძIა ტოიოტა ამის მერე? აიღებ კრუზაკს და სანამ იმენა მოგბეზდება პროფილაქტიკაშI არ შეხვალ, აიღებ ქემრის და ეგეც ეგრე ბავშვური პრობლემები აქვს ამათთან შედარებით
ზუსტად იმ ძველი გამოცდილი ქვისხანა 2.5 ის წყალობით მატორში ზეთის შეცვლლის გარდა ხელს არაფერს დაადებ და გინდ აკოლოფი დ აგინდა ელექტროობას
იგივე ლექსუსზე
აიღე მანქანა ,არ გადაგდის ფული ხო-რო გადაგდიოდეს აიღებ პორშეს,ლამბო,რამე დედა ###ლს და მაგარი გეკიდება იმისი სერვისიც რო გაქ და იკაიფებ რა, რო არ გაქ ყიდულობ დაბალ კლას ც კლასი,ტროიკა,ან რამე ეგეთს და იმ დაბალი კლასის შენახვა ჯდება კატასტროფა
რო არ მაქ 5.5 ძრავში ბენზინის სხმის თავი და შენახვის მაგიტო იღებ დაბალ კლას და პატარა ძრავს მარა გწეწავს და გყიდის
მაგ შემთხვევაში ხო ჯობია იყოს ოდნავ ნაკლები კომფორტით და გამძLე? რათქმაუნდა !
კია ჰუნდაის შეხედე,ტენიან ერტიდაიმავე ძრავებს,გამოცდილს და უპრობლემოს, გაფუჭდება იმენა ყრია ნაწილი ყველასი ერთმანეთზე მიდის და არაა პრობლემა შOვნა ეს დიდი + ია + გამოცდილი ძრავებია გამძლე და უპრობლემო,არაა ტექნოლოგიურად ახალი მერსო და აუდივით მარა მე ეგ მაგარი მკიდია როგორც მომხმარებელს,ვყიდულობ უბრალო მანქანას და მინდა იყოს გამძლე და იაროს უპრობლემოდ ხო ხვდები,რამე ისეტი რო მინდოდეს მ ს ვიყიდი ამჯ ის ან საერთოდ ზემოთ რამე დეზლა მანქანას
რომელიც გინა აიღოს ადამიანმა იმ 3 დან,მთავარია იცოდეს რაზე მიდის და დალშე თუ უღირს აიღებს და ეგაა
* * *
აგერ ა 4 ზე მეორე თემაც არის
აუდი ა4