https://en.bidfax.info/toyota/prius/2900778...uxc5414175.htmlამოვაგდე აგერ თეთრი პრიუსი, 135 ათასი მილით.
ნუ ფარის აღდგენა ქავთარაძეზე 300 ლარის ამბავია, 6 თვის წინ ზუსტად ესეთი ფარი მივიტანე.
შიტოკი+კრილო+ კაპოტი გასასწორებელი.
ხადავოიში კიდე ეს მანქანა თუ კაიაბას 50 დოლარიანი ამორტიზატორეით მოდის დიდი ალბათობით უკვე შესაცვლელი იქნება, ჩვენ ხელოსნებს კი ჯერათ და გონიათ რო აუცილებლად უნდა გაასხას ამორტიზატორმა რო გადაყარო მარა არაა ეგრე, ორი პრიუსი მყავდა ორივეს კაიაბას ამორტიზატორები ქონდა და 115 ათასი მილის მერე უკვე იგრძნობოდა რო მანქანას ისეთი დგომა აღარ ქონდა როგორც 40 ათასი მილის უკან, 150 ათას მილზე უკვე შესაცვლელი გახდა.
მთავარია ზეთს არ ჭამდეს მაგ გარბენზე....დანარჩენს ნუ ეშველება.
მარა მაგ მანქანის ყველაფერი 10 დაჯდება მემგონი

მანქანა მაინც იყოს, არ ვიცოდე მაინც რა არის

============================
https://en.bidfax.info/toyota/prius/2897667...u5d5591072.htmlეს მეორე შინდისფერი პრიუსი, 2013 წლის, 112 მილი გარბენით, 2013 წლის, ბევრად იაფად გაიყიდა ვიდრე ის თეთრი პრიუსი.
კარები არ გამოვრიცხავ რო გასწორებადიც იყოს, ბალიშიც არ აქვს გახსნილი.
ამ მანქანების ზეთის ჭამა სერიოზულად იწყენა უკვე 180-190-200 ათასი მილიდან დაახლოებით, ტაქსებში გვყავდა სამი პრიუსი, სტროგად 5 ათას მილზე ვუცვლიდით ზეთს, კაიაბას ზეთი ავტობანში (მეც მაგას ვასხავ) ყოველ მეოთხე გამოცვლაზე კარობკაშიც ვუცვლიდით....რაც არ უნდა უარო და ზეთი უცვალო იმენა მაინც ჭამს, ნელ ნელა იწყებს და უმატებს ბოლოს.
ელემენტები 220-230 ათასი მილიდან იწყებენ მოფუჩურებას, ყველა ერთად არა საბედნიეროდ.
This post has been edited by sandrobandro on 16 Nov 2020, 00:31