ტიდა კარგია, მაგრამ ფიტი/ვითზთან შედარებით მეტს წვავს, თუ ყიდვაა 1.8 უნდა იყიდო, გამწეობა ძალიან კარგი აქვს და წვა თითქმის იგივე როგორც 1,5-ს, 2-3 კაცს რომ ჩასვავ შეიძლება უფრო ნაკლებიც
ფიტი 1.3 მგონი ყველაზე ეკონომიურია თავის კლასში, მაგაზე ცოტას მხოლოდ ჰიბრიდს თუ დააწვეინებ
ენდურებიან კარობკის და სვეჩებ/ბაბინების გამო, მაგრამ თუ დროულად მიხედავ არამგონია დაგაღალატოს (მეგობარმა ცუდი სვეჩების გამო ბაბინები დაწვა და ცოტა ძვირი დაუჯდა ახალი სვეჩები+ ბაბინები

დროულად რომ გამოეცვალა არც არაფერი, 8 კარგი სვეჩის ყიდვა არაა კატასტროფა 40-50K-ს გავლის შემდეგ )
მარტო თუ მოძრაობ 1.3, თუ 2-3 კაცს გიწევთ მოძრაობა მაშინ 1.5 ჯობია
თითქმის იგივე ვარიანტია ვითზი რაც ფიტი, ოღონდ უფრო გამძლეა
პირველი თაობა სვლაში ტაშტია, მაგრამ იხმარე ბოლო დონეზე, ძალით უნდა მოინდომო რომ გააფუჭო
2005-6 წლიანები შედარებით კომფორტულია(ფაქტიურად იგივეა რაც ფიტი, შეიძლება ცოტა უკეთესი, ორივეთი მივლია და მიზერულია სხვაობა)
ერთადერთი მინუსი ზეთს იკლებს, თუმცა სწორი(კარგი) ზეთის შერჩევის შემთხვევაში იმდენად მცირეა ეგ დანაკლისი რომ ეგ არც ითვლება საპრობლემოდ
მაგ ფასად მე ვითზს ვიყიდიდი 1.5 ძრავით, 2005 წლიანის დათრევა კი შეიძლება
პ.ს
ბევრი რამდენი მაინც?
2004-5 წლიანს რომ ნახავ 100-ზე ქვემოთ გარბენით იმას უფრო უნდა უფრთხილდე, 99% ჩამოყრილი აქვს და იმკითხავე ახლა სინამდვილეში რამდენი აქვს გარბენი

მთავარია რა მდგომარეობაშია ძარა + ძრავი როგორი მოვლილია
”მე ანგელოზი არ ვყოფილვარ, მაგრამ მუდამ ვცდილობდი, ადამიანი ვყოფილიყავი. ეცადე შენც.”