რა კაი თემა გამოვიდა მეგობრებო, კარგად არგუმენტირებული, შედარებული და ასე შემდეგ. ძველი ფორუმი გამახსენდა.
მეც დავწერ ეხლა ჩემს სუბიექტურ მოსაზრებას.
მყავდა იაპოშკები, დიდი პაჯერო 3.5 გდი. უაზროდ უნამუსო და დიდი სიამოვნების მომნიჭებელი მანქანა იყო, კარგად მახსენდება, პროსტა 20 ლიტრ სუპერს წვავდა და ბოლოს დამისტუკა

ზუსტად 10 წლის წინ მასევე დასტუკული გავყიდე. ძალიან ხარისხიანი მანქანა იყო ბოლოდროინდელ ფორერსტერთან შედარებით, რომელსაც არაფერი არ უფუჭდებოდა (არაფერი არ ქონდა გასაფუჭებელი პრინციპში) და სალონში ქარი უბერავდა და ეს იყო ყველაზე დიდი პრობლემა.
მერე ლექსუსი მყავდა ძველი რხ300. რაც მახსოვს, ურბილესი და უკომფორტულესი მანქანა იყო, მაშინდელი ყველა ნავაროტკით, კაი შუმკით და საუნდ სისტემით. რავი არაფერი არ უფუჭდებოდა არც იმას. კარგად მახსენდება ასევე, 2009 ში გავყიდე.
მერე იყო ძველი პასატის და ჯეტას ხანა. ამათზე ვერაფერს ვერ ვიტყვი, სულ პრობლემებში ვიყავი რაც მახსენდება.
2013 ში მყავდა 203 ის რესტაილი. შეიძლება ჯაბახანა ფოლცვაგენების მერე მეკომფორტულა, ან არ ვიცი რა, მაგრამ რავი, ძალიან მომწონდა ყველაფრით. უსვეჟესი მანქანა იყო, არა 7გ ტრონიკის პრობლემა არა არაფერი, უნამუსოდ მემსახურა მომდევნო 1 წელი, სანააამ 60 ბმვ არ შემოვიდა ოჯახში.

ვითომ სვეჯი იყო, მარა არ გაიშვას ამის სისვეჟე, ბორტის ტვინისყამყინავი წკაპუნის ხმა ეხლაც დამახსოვრებული და ჩარჩენილი მაქვს გონებაში

სულ ვისიტ ბმვ შოპო წერდა

არაფრით არ მომწონდა, შეიძლება ზოგადად ბმვ შნიკი არ ვარ და მაგის "მატორი და კარობკა სულ მზად არის ძმაო" მაგრად მეკიდა. არც სიარული, რისბილე და ა.შ. მომწონდა. ერთადერთი სალონი იყო ასე თუ ისე კარგი და შუმკა.
ეხლა მყავს ოპტიმა ჰიბრიდი. საიდან მოდის ეს უხარისხობის მითები არ ვიცი. ძალიანაც ხარისხიანია, მშვენივრად დავკატაობ, კარგად გადადის პალიცეისკი მალიცეისკებზე, ყველა ელემენტარული კომფორტი აქვს რაც გინდა და წვავს ცოტას, რაც დღევანდელ დღეს ასე აქტუალურია. ერთ ბრენდზე არ ვარ ჩაციკლული, ნაქონი 7-8 მანქანიდან, მხოლოდ ფოლცვაგენი განმეორდა, მაგრამ თუ კიდევ გავიმეორებ ბრენდს, ეს იქნება აუცილებლად ლექსუსი. გს-სს იყოლიებდა კაცი ჰიბრიდს, მაგარი მასტია როგორც ჩანს. ამერიკაჩი ვიარე ბრენდ ნიუ გს-თ და შემიყვარდა

აქაც მინდა
მოკლედ ვიღაცისთვის 211 -ის დიზაინი ძველია და ზოგისთვის გამძლე. ამაზე შეთანხმება ასე მარტივი არ არის