ძაან სასწაულებამდე მიდის ისეთები იწერება უკვე
ძრავის ცვეთა იზომება მოტო საათებით და არა კმ.ებით
ავტომწარმოებლები
როუწერენ 30კ ზე შეცვალეო ###ზე კიდიათ იმათ 100კ გაიაროს და მერე რამოუვა მანქანას მარკეტინგზე არიან გადასულები და რაც მალე გაფუჭდება ბევრ ნაწილს გაყიდიან და ბევრი ახალი გაიყიდება უფრო აწყობთ ამიტომაც ხარისხი ახატიათ და პირიქით ცვეთაზე ამოწმებენ დეტალებს რო გარკვეული გარბენის მერე დაზიანდეს,აგერ ძალიან კარგად ჩანს გარანტიის გასვლის მერე რამდენს გადიან მანქანები ნახადუ რო იშლებიან,რო ანაღვლებდეთ ხარისხი არგადავიდოდნენ ჯერ ერთჯერად ძრავებზე და ნაწილებზე იმენა ნაგავი ხარისხის როა
ძალიან დიდი სისულელეა ეგრე კმ-ების მითითება ზეთის მწარმოებლებისგანაც
ორივე შემთხვევაში ეს გაწერილია ზე იდიალურ პირობებში ,იდიალური საწვავი,ხარისხიანი ნაწილი მოსახურეობა და ქალაქგარეთ წყნარი სიარული
ჩვენთან ბენზინი ნაგავია შესაბამისად ზეტიც მალე ფუჭდება ,სვეჩებიც და ბევრი დეტალი
შესაბამისად ინტერვალი უნდა შემცირდეს ძალიან
+ავტომობილის ექსპლუატაცია
ქალაქი
ავტომობილის საშვალო სიჩქარე ძირითადად 18-22კმ ია 15000კმ როგაიაროს 670 საათი უნდა
ქალაქგარეთ
ავტომობილის საშვალო სიჩქარე მინიმუმ 44კმ.სთ.ია 15.000კმ როგაიაროს 335 სთ უნდა
მინიმუმ 2 ჯერ მეტ დროს მუშაობს ძრავი ქალაქში იგივე გარბენზე ვიდრე ქალაქგარეთ და ტრასაზე
------
ქალაქში დაბალი სიჩქარით მოძრავ ავტომობილს,ხშირი დაძვრა გაჩერება და ა.შ. რათქმაუნდა 2-3 ჯერ მეტი ცვეთა აქ ყველა დეტალზე განსაკუთრებით ძრავს რომელიც უმეტესად დაქოქილი დგას და კილომეტრაჟს არწერს----შესაბამისად ზეთი 2-3 ჯერ ნაკლებ დროში უნდა
ეცვალოს ვიდრე ქალაქგარეთ მოძრავ ავტომობილს ,ცვეთა ბევრად მეტი აქ და დატვირთვაც
-----
ძრავის ცვეთა ითვლება მოტო საათებით და არა კილომეტრებით,ამიტომაც ზეთის ცვლა აი ძMაუ ამდენი უწერია და ეგეთები სისულელეა თან დიდი
---
გადისო 15000კმ ზეთს?
ქალაქში 5-6000კმ ზე უნდა შეცვლა მაქსიმუმ
ქალაქგარეთ 8-10000.....-კი ნაკლები დატვირთვა აქ ქალაქგარეთ მარა ნაგავი საწვავია ჩვენთან
ეს ვისაც უნდა ძრავის და მანქანის მოფრთხილება
ვისაც ####ზე ახატია მანქანაც და ძრავიც ნურც გაახურებს და 30 და 50 ზე უცვალოს სხვას ნუ მოუწოდებს მსგავსი სისულელეებისკენ და რაცგინდა ისქნას
რომეუბნევა ავტო მწარმოებელი 30 ზე შეცვალე ზეთიო,არმეკითხება სად ვხმარობ მანქანას და როგორ,ხოა დედა #####ლი? დაუჯერებ ვივლი და 100 დე ან ასის მერე გადავაგდებ ნაგავში ძრავს
არის ოხრად ანალიზები ატრაბოტკა ზეთის ,ვისაც არეზარება კითხვა ოილ ქლაბზე ოხრადაა და რამოსდის 5-6კ გარბენზე ნახავს როგორ კარგავს თვისებებს
აგერ ტაქსისტები ზოგი 50 და მეტზე უცვლის ახატიათ მარა ეგ იმას ხოარნიშნავს რო ყველას ახატია
კაცი როარიცის შემოვა წასაკითხად და ისეთები წერია როდაუჯეროს ვინმეს ძრავსაც ხელში დაიჭერს
იქნებ უყვარს მანქანა მოფრთხილება უნდა და სწავლა რატო ვაძლევთ ცუდ მაგალითს და ვაოხრებინებთ მანქანას
დრაგზე და რბოლებზე ვინც გამოდიან ყოველი დღის ბოლოს ზეთს ცვლიან, 30.000კმ არატარებენ რა დებილები არიან თურმე მწარმოებელმა და ზეთის გამსაღებელ ჯიგრებს რატო არუჯერებენ ნეტა
აგერ მილიონ ნახევარი კმ როგაატარა ვოლვომ და მერსომაც 3 -5000კმ ზე ზეთს ცვლიდნენ ძრავში,ტაქსებივით როეცვალათ 50კ ზე ან მწარმოებელი რასაც ეუბნეოდა გინდა ზეტი გინდა მანქანის 30კ ზე ცვალეო გაივლიდნენ მაგდენს? დედაც მო###ბოდა იმ ძრავებს მალევე რა მილიონი
* * *
ასევე კოლოფზე
არეცვლება ძმაუ მაგ კარობკას ზეტი
გარტყმებს როდაიწყებს მერე შეცვალე და პადობნი სისულელეები
ხან მწარმოებელიც წერს რაც გათვლილია მის გარანტიაზე 100კ და არა 35 წელი იარე და არუცვალოო მილიონი კილომეტრიო
ზეთია რა არიცვლება მილიონზე კიარაა გათვლილი კარგავს ხო თვისებებს შესაბამისად მეტი ცვეთა აქ დეტალებს და ფუჭდება მერე
ახალ მანქანას რო 80-90კ ზე უწერია შეცვლა შემდგომ შეცვლებზე ინტერვალი უნდა შეამცირო,ახალი აღარაა დეტალები ცვეთა ისედაც აქ და თუგინდა მოფრთხილება შეამცირე ინტერვალი
ურჩიოთ ერთმანეთს საუკეთესო უბრალოდ,ვისაც მოვლა უნდა ევასება მანქანა ის შემოდის და კითხულობს გარკვევა როუნდა და ნუ გავაუბედურებინეთ ტყვილა მანქანებს ყველას საიდანღაც მოხეული ლეგენდებით
ბიძაშვილის მამიდაშვილის ქვისლმა ამდენი გაატარა და ეგეთები არიყოს
არც სამუხრუჭე სითხეა მუდმივი ჩვენ ხელოსნებს როგონიათ და 4-5წ ერთხელ მაინც უნდა შეცვლა
და არც სვეჩებია" ზავაცკოი "მაგარი 200 გარბენიანებს როყიდიან "ორიგინალია ძმაუთი" ჩვეულებრივს 30კმ უწერია და იცვლება 20-23000კმ ზე ირიდიუმი და მსგავსი ტიპისებს 100კ უწერია და იცვლება 60-70000კმ ზე საშვალოდ
This post has been edited by quattro on 21 Jul 2019, 21:12